tyggys27 Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Jeg fikk en minnepenn av en venn, innpå den ligger det en mappe som det ikke går an å slette, hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
mareks97 Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Hvis det ikke går an å slette den, så er den nok beskyttet. Søk litt på youtube eller noe sånt. Så finner du sikkert noe;P Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Formatere? Lenke til kommentar
tyggys27 Skrevet 1. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Formatere? Hvordan gjøre jeg det da? du skjønner jeg har ikke helt peilingen... Lenke til kommentar
Ares Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 For å formatere minnepenne putter du den inn i pcen. Går til min datamasking og høyreklikker på minnepennen. Deretter kan du velge og formatere den i hvilket format du måtte ønske, og gi den ett navn osv. Så trykker du på formater! 1 Lenke til kommentar
PHS2018! Skrevet 27. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2017 For å formatere minnepenne putter du den inn i pcen. Går til min datamasking og høyreklikker på minnepennen. Deretter kan du velge og formatere den i hvilket format du måtte ønske, og gi den ett navn osv. Så trykker du på formater! mister jeg alt av filer som er på minnepennen da? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 27. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2017 Ja. Formatering betyr å lage et nytt filsystem, det må nødvendigvis medføre at de gamle filene forsvinner. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå