Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

ingen her som har tannlege-egenskaper??


stoffix

Anbefalte innlegg

du sjønner.. i går natt så fikk jeg plutselig vondt i en tann.. :cry: når jeg dyttet den ene veien med tunga.. så gjore det vondt.. når jeg prøvde å dytte andre veien (bare for å sjekke) så gjorde d ikke vondt... :o tilslutt så ble det så ille at jeg gikk å la meg...

 

to og en halv time senere... når jeg stod opp... så var det borte og jeg tenkte ikke mer på det.. :-?

 

men nå kvelden.. ehh.. Natta etter.. så gjør det vondt igjen..

 

noen som vet hva d kan være??

 

tviler selv sterkt på at det har med min ekstreme natte-rangling som jeg har begynt med... :shrug: (og som er det eneste jg kan forbinde det med.. for det er kun på natta at det gjør vondt...)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

huff...føler med deg...

akkurat vært hos tannlegen selv etter en måneds tid i smertehelvete

fyrn klarte å bruke en og en halv time på å fjerne ei tann...den satt fast gitt. Kosta meg 1400,- raske...

 

Var nylig hos tannlegen tannlegen og fikk et overslag over hva det ville koste og fikse resten av kjeften min....5500,- (femtusenfemhundre)...

yikes. jeg som hat brukt 3000,- allere i sommer hos tannlegen.

Er dyrt¨å være over tyve merker jeg jo.

Lenke til kommentar

Det jeg ville gjort, var å ringe tannlegekontoret og forklart problemet

 

Mulig det er noe "tannlege-online" nettsted hvor det kan spørres også?

 

Må innrømme at jeg ikke kan fatte noen velger å bli tannlege. Det må være et av de verste yrker jeg kunne forestilt meg. Jobbe inni gapet

på alle slags folk hele dagen. Tror ikke jeg hadde gjort annet enn å spy :oops: :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...