Gå til innhold

Finner ikke matcher i MW3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som aldri kommer meg inn i en match? Kan vente i en halvtime, uten at noe som helst dukker opp. Når jeg først kommer meg inn, får jeg som regel kun spilt 2-3 runder før jeg mister connection til host. Den eneste game-typen som fungerer nokså kjapt er FFA (og Spec Ops). Dette er på Xbox 360. NAT typen min er Open, og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Det har vært slik helt siden jeg kjøpte spillet (prøvde Multiplayer først på lørdag).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

IW/Sledgehammer Games har tydeligvis feila totalt på matchmaking, og det har blitt verre for kvar patch verkar det som (patches ein sjølvsagt ikkje får changelogs for).

Team Tactical er det plutseleg ingen som spelar, der kan ein vente på våren og betre tider utan å få spelt. Domination og Kill Confirmed var like ubrukelig i går, med litt flaks fekk ein merged lobby med ein einsleg stakkar (/foreveralone...)

Skrevet (endret)

for og si det sånn, så forstår jeg Xboxen veldig godt. spillet er jo grusomt.

Det er subjektivt. Jeg syns det ikke er så ille, grei underholdning i alle fall.

Ingen som vet hvordan jeg kan fikse dette? Spillet er ikke spillbart for øyeblikket, og det er kjipt å ha brukt 500,- på noe som ikke fungerer ordentlig.

EDIT: noen kommer med et svar akkurat da jeg poster, snakk om sammentreff!

@Einride: er det kun deres feil? Er det ingenting jeg får gjort med det? :/

Endret av Xposure
Skrevet

Ser fleire som klager på matchmaking på dei offisielle MW3-foruma, og sliter med akkurat det same. Det ser ut til å vere eit problem IW må få orden på. Til påske ein gang, med andre ord. 2014.

Skrevet

Er det bare jeg som aldri kommer meg inn i en match? Kan vente i en halvtime, uten at noe som helst dukker opp. Når jeg først kommer meg inn, får jeg som regel kun spilt 2-3 runder før jeg mister connection til host. Den eneste game-typen som fungerer nokså kjapt er FFA (og Spec Ops). Dette er på Xbox 360. NAT typen min er Open, og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Det har vært slik helt siden jeg kjøpte spillet (prøvde Multiplayer først på lørdag).

Hmm. Hadde selv samme problem, det var også på Xbox. Jeg brukte Jensen router, til jeg byttet over til D-link hadde jeg ikke noe problem lengre.

Slå av alt av brannmur i Router, kan også prøve i modem.

Skrevet (endret)

Etter en liten pause så testa jeg spillet på LIVE i går.....hadde faktisk problemer med å finne free for all match mens kill confirm gikk greit.

En annen ting er at jeg kom i matcher der de fleste var nordmenn......akkurat som IW har laget search sånn at man skal komme sammen med landsmenn :)

Skal spille litt mere i kveld.

Endret av Blu-Boss
Skrevet (endret)

Ser fleire som klager på matchmaking på dei offisielle MW3-foruma, og sliter med akkurat det same. Det ser ut til å vere eit problem IW må få orden på. Til påske ein gang, med andre ord. 2014.

Synd. Du har rett, tviler egentlig på at de kommer til å fikse spillet, da de allerede har fått pengene våre.

Hmm. Hadde selv samme problem, det var også på Xbox. Jeg brukte Jensen router, til jeg byttet over til D-link hadde jeg ikke noe problem lengre.

Slå av alt av brannmur i Router, kan også prøve i modem.

Tror ikke det skal være noe problem med ruteren min. Skaffet meg nylig en Netgear ruter, dyr var den også, men kan jo prøve å slå av brannmur og sånt. Takk for tipset!

Etter en liten pause så testa jeg spillet på LIVE i går.....hadde faktisk problemer med å finne free for all match mens kill confirm gikk greit.

En annen ting er at jeg kom i matcher der de fleste var nordmenn......akkurat som IW har laget search sånn at man skal komme sammen med landsmenn :)

Skal spille litt mere i kveld.

Høres lovende ut! Skal prøve igjen i dag, det er verdt et forsøk. Hvis det ikke blir noe av, har jeg alltids Skyrim. :)

Ja, jeg la også merke til at det var fryktelig mange nordmenn på serverne. En jeg kjenner klagde på at det var utrolig mange britiske unger som skrek på chat (på Black Ops riktig nok), men nå er det bare norske unger som skriker på chat. :p

EDIT: dersom noen ønsker å spille Spec Ops, er jeg med! Gamertagen min er "lonehipster". Jeg har mic, kjekt om dere også har.

Endret av Xposure
Skrevet
Tror ikke det skal være noe problem med ruteren min. Skaffet meg nylig en Netgear ruter, dyr var den også, men kan jo prøve å slå av brannmur og sånt. Takk for tipset!

Selv var den Jensen routeren dyr. Den taklet rett og slett ikke Xbox :thumbdown: Så bestemte meg for å teste ut D-link, har ikke hatt et eneste problem enda. :D

Skrevet

Selv var den Jensen routeren dyr. Den taklet rett og slett ikke Xbox :thumbdown: Så bestemte meg for å teste ut D-link, har ikke hatt et eneste problem enda. :D

Vel, ruteren fungerer på alle andre spill på Xboxen. Hvis det bare er CoD den ikke takler, kan jeg klare meg fint uten.

Skrevet
Vel, ruteren fungerer på alle andre spill på Xboxen. Hvis det bare er CoD den ikke takler, kan jeg klare meg fint uten.

Ja, nå var vell problemet hos meg at jeg kom ikke inn på server i GTA og COD.

Skrevet

Ja, nå var vell problemet hos meg at jeg kom ikke inn på server i GTA og COD.

Da var det veldig greit å bytte. Skal holde meg langt unna Jensen i fremtiden, i alle fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...