Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Snart 18 år, jomfru?


Anbefalte innlegg

Jeg blir 18 om 3-4 måneder og er fortsatt jomfru. Jeg lurer mest på hvordan jenter vil reagere på dette.

 

Når jeg var mindre så var jeg litt sjenert. Jeg kunne godt snakke med jenter som jeg likte men hadde ikke baller nok til å make a move. Men i dag er jeg mye mer selvsikker men har aldri møtt en jente som eg har følt noe for så derfor har jeg aldri hatt sex.

 

Men nå har eg par jenter som eg har grei kontakt med og kan godt tenke meg å ha et forhold med en av de. Problemet er bare at jeg er jomfru og eg er ganske sikker på at disse jentene har litt erfaring.

Så derfor lurer jeg på hvordan en jente ville reagert dersom jeg forteller henne at jeg er det. Vil hun syntes det er søtt? vil hun se ned på meg? vil hun forvente at de første gangene vi har sex blir dårlige?

 

Postet av anonym: 6c9d80fa78d8988af63e05bfc28dea49

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg blir 18 om 3-4 måneder og er fortsatt jomfru. Jeg lurer mest på hvordan jenter vil reagere på dette.

 

Når jeg var mindre så var jeg litt sjenert. Jeg kunne godt snakke med jenter som jeg likte men hadde ikke baller nok til å make a move. Men i dag er jeg mye mer selvsikker men har aldri møtt en jente som eg har følt noe for så derfor har jeg aldri hatt sex.

 

Men nå har eg par jenter som eg har grei kontakt med og kan godt tenke meg å ha et forhold med en av de. Problemet er bare at jeg er jomfru og eg er ganske sikker på at disse jentene har litt erfaring.

Så derfor lurer jeg på hvordan en jente ville reagert dersom jeg forteller henne at jeg er det. Vil hun syntes det er søtt? vil hun se ned på meg? vil hun forvente at de første gangene vi har sex blir dårlige?

 

Postet av anonym: 6c9d80fa78d8988af63e05bfc28dea49

 

Kan slenge meg på denne her da:

Er ikke godt å si, men kan vel si at jeg er i litt av samme bås, bare verre. Jeg er 19 og nærmerer meg 20 og er fortsatt jomfru, l00l. Har brukt mye tid på å være nervøs over det, men begynner vel å gi litt faen i det nå. Jeg var også litt sånn sjenert og ganske snål i ungdomstiden, hell kanskje helt opp til jeg var sånn 17ish. Men så fikset jeg en del på utsendte osv. og er ganske på bedringens vei nå. Begynner å bli en del som jeg har rotet med nå, og jeg vet at mange jeg treffer aldri i verden kunne tenke seg at jeg er jomfru. Men så er det så vanskelig da å faktisk få med seg ei hjem fra byen, eller treffe ei som faktisk vil gjøre det,gå videre fra lett roting til samleie. Pluss at det alltid er tusenvis av andre ting som cock blocker. Men stresser ikke noe særlig med det lengre, begynner å få draget ganske greit og jeg kan jo kline å beføle ganske greit. Tror ikke sexen akkurat er så incredibly vanskelig, stikker bare kølla inn i ho og puler (Så kan du jo begynne å tenke på beføling av clitories og litt sånn etter du får mer erfaring). Så tror det går greit om du bare kan kline, beføle har litt "moves" osv. Er i vertfall sånn jeg tenker (Noen awesome folk som vil bekrefte?:p). Selv om alle sier at "første gang suger du" etc så innbiller jeg meg at det er litt overdevent, spesielt siden mange er usikre små ungdommer første gang de gjør det, hvis du kan litt så tror jeg nok det går greit :thumbup:

 

Hvis du er kjempe flau over det så kan du jo til nød fortelle en liten hvit løgn om at du bare har hatt sex 1 gang for mange år siden og det var på en ferie I danmark og det var ikke noe god opplevelse for deg elns. Da er du på en måte ærlig og sier at du er lite erfaring, men du må ikke legge deg heeelt flat liksom...skjønner?

 

Postet av anonym: c5d7027c796f384856e5e90ecc33d9de

 

Postet av anonym: c5d7027c796f384856e5e90ecc33d9de

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Det er ikke feil å være jomfru som 18åring! Å møte en gutt som er jomfru er da bare spennende, det er jo en liten "ære" å få være den som han opplever sex med for første gang.

 

Men jeg er ikke helt enig i at du ikke skal si det.. Hvis det er så seriøst at det kan bli forhold ut av det, så regner jeg med at du vil få ganske god kontakt med jenta etterhvert. Og første gangen er det mye som kan bli klønete og fomlete. Det er ikke alle jenter som selv tar styringen da, men hvis du har fortalt det så kanskje hun skjønner at hun må hjelpe til litt. (Det er ikke alltid så lett å putte den inn, ihvertfall ikke om begge er litt nervøse.. ;) )

Lenke til kommentar

Ser ikke noe galt i det - alle har vært jomfru en gang ;) Tror flesteparten ikke har noe problem med det - øvelse gjør mester.

 

Det kan fort bli litt klønete, noen av de første gangene, men det har nok de fleste opplevd en gang, spesielt når man gjør det med en ny person. Jeg tenker også at det nok er bedre å si at man er jomfru, slik at jenta kan hjelpe deg på vei, og kommer til å være mer tolerant om du gjør noe "rart". Som sagt før, er det ofte ikke like lett å bare putte den inn som mange tror. Du kan jo lese deg litt opp også da. Good luck :thumbup:

Lenke til kommentar

Det er lett å sitte og ikke være jomfru og fortelle at det egentlig ikke er noe stress, selv om det ikke føltes sånn da man var jomfru. Når jenter sier til deg at det slett ikke trenger å være negativt, tvert imot, får du gjøre så godt du kan med å ta det til deg.

 

Lykke til! Det virker som du har en veldig bra holdning til det. :)

Lenke til kommentar

Jo mer du tenker på det, jo verre gjør du det for deg selv. Hvorfor bry seg? Det er jo ikke sånn at de som har hatt sex noen få ganger nødvendigvis er noe bedre enn deg i senga, det må langt mer erfaring enn som så til for å gå fra amatør til vidundermann for å si det sånn.

 

Rent offisielt så debuterte ikke jeg før jeg var 19år, og jeg har bare hatt sex med en person og det er hun jeg fremdeles er sammen med den dag i dag. Nå er jeg 21år og har hatt sex drøssevis av ganger, og selv om du blir en smule bedre med erfaring så vil jeg ikke gå så langt som å si at det er natt og dag forandring.

 

 

Når det kommer til god sex så tror jeg personligheten din spiller liken stor rolle som generell erfaring, hvertfall til en viss grad. For at jenta så få det best mulig så burde fokuset ditt være på at hun skal ha det best mulig, du må være tålmodig og gjøre det du (etterhvert) finner ut at gir henne best nytelse selv om det kanskje ikke nødvendigvis gagner deg selv direkte der og da.

 

Jeg kjenner flere personer som har høvlet over et bredt spektrum av jenter, og det flere som ikke syntes de er noe spesielt god i senga da de kun fokuserer på seg selv og sin egen nytelse og egentlig gir fullstendig blaffen i hvordan dama har det under samleie.

 

 

Det skal uansett ikke være noe problem at du er jomfru, vet om endel som faktisk syntes det er mer interessant med en som en jomfru for du tar gjerne sex litt annerledes når det er første gangen kontra gang nr100 for å si det sånn.

 

 

Vet også av erfaring at jo mer opphengt du er i det å være jomfru, at det er din første gang osv.. Jo verre blir det bare, måtte et par tre ganger til før jeg fikk det til med kjæresten på grunn av nervøsitet og feil fokus gikk direkte utover potensen, og uten potens så blir det ikke mye sex.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...