Gå til innhold

Saints Row 3 på Xbox


lasse_hansen87

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Hei sann

 

Kjøpte meg SR3, og spiller på xbox 360, og bare lurte på om det er flere enn meg som var litt skuffa over grafikken i spillet, har på følesen det lagger litt, ting spretter opp langt vekk når man nærmer seg, osv

 

>Spille på konsoll

>Whine over grafikk

 

Rart at noen av årenes mest grafiske spill er på konsoll da....gtfoevill.gif

Lenke til kommentar

Hei sann

 

Kjøpte meg SR3, og spiller på xbox 360, og bare lurte på om det er flere enn meg som var litt skuffa over grafikken i spillet, har på følesen det lagger litt, ting spretter opp langt vekk når man nærmer seg, osv

 

>Spille på konsoll

>Whine over grafikk

 

Rart at noen av årenes mest grafiske spill er på konsoll da....gtfoevill.gif

 

Tenk hvordan de kunne blitt på PC. 10x penere.

Lenke til kommentar

Hei sann

 

Kjøpte meg SR3, og spiller på xbox 360, og bare lurte på om det er flere enn meg som var litt skuffa over grafikken i spillet, har på følesen det lagger litt, ting spretter opp langt vekk når man nærmer seg, osv

 

>Spille på konsoll

>Whine over grafikk

 

Rart at noen av årenes mest grafiske spill er på konsoll da....gtfoevill.gif

å ja hvilke da?

Lenke til kommentar

Hei sann

 

Kjøpte meg SR3, og spiller på xbox 360, og bare lurte på om det er flere enn meg som var litt skuffa over grafikken i spillet, har på følesen det lagger litt, ting spretter opp langt vekk når man nærmer seg, osv

 

>Spille på konsoll

>Whine over grafikk

 

Rart at noen av årenes mest grafiske spill er på konsoll da....gtfoevill.gif

å ja hvilke da?

 

 

God of War 3

Killzone 2

Killzone 3

Uncharted : Drakes Fortune

Uncharted 2: Among Thievs

Uncharted 3: Drake's Deception

Heavy Rain

Red Dead Redemtion (X360 utgaven)

Gran Turismo 5

 

Till og med Skyrim ser utrolig ut på konsoll, kjører det på et Nvidia GTX590 kort og forskjellen er langt ifra noe å skrive hjem til mor om altså.

Bare så det er sagt, jeg mener ikke at pc ikke er i stand til å vise bedre grafikk...for det vet vi jo alle at den er i stand til. Men utviklere gidder ikke å lage noe som er i nærheten av å utnytte hardwaren dedikerte pc brukere har investert i...

Lenke til kommentar

Hei sann

 

Kjøpte meg SR3, og spiller på xbox 360, og bare lurte på om det er flere enn meg som var litt skuffa over grafikken i spillet, har på følesen det lagger litt, ting spretter opp langt vekk når man nærmer seg, osv

 

>Spille på konsoll

>Whine over grafikk

 

Rart at noen av årenes mest grafiske spill er på konsoll da....gtfoevill.gif

å ja hvilke da?

 

 

God of War 3

Killzone 2

Killzone 3

Uncharted : Drakes Fortune

Uncharted 2: Among Thievs

Uncharted 3: Drake's Deception

Heavy Rain

Red Dead Redemtion (X360 utgaven)

Gran Turismo 5

 

Till og med Skyrim ser utrolig ut på konsoll, kjører det på et Nvidia GTX590 kort og forskjellen er langt ifra noe å skrive hjem til mor om altså.

Bare så det er sagt, jeg mener ikke at pc ikke er i stand til å vise bedre grafikk...for det vet vi jo alle at den er i stand til. Men utviklere gidder ikke å lage noe som er i nærheten av å utnytte hardwaren dedikerte pc brukere har investert i...

Du kunne vel droppet Uncharted 1 siden det er forbigått forlengst. Forøvrig vil jeg legge til 360-utgavene av RAGE og Crysis 2 som begge ser fantastiske ut og rivaliserer PS3-eksklusivene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...