Gå til innhold

HTC Sensation XE eller HTC Sensation XL?


Pufhead

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sett på Galaxy Nexus? Ikke HTC men absolutt verdt å ta en titt på. Kommer til nettbutikker 08.12 noen steder og senere andre steder.

hum titta litt på den men HD2en min tok sin siste tlf samtale i kveld :( så kan ikke akuratt vente på Nexus :( men vet du hva ca prisen på den vil være kan muligvis bruke no gammelt jeg har liggende :p

Lenke til kommentar

Sett på Galaxy Nexus? Ikke HTC men absolutt verdt å ta en titt på. Kommer til nettbutikker 08.12 noen steder og senere andre steder.

hum titta litt på den men HD2en min tok sin siste tlf samtale i kveld :( så kan ikke akuratt vente på Nexus :( men vet du hva ca prisen på den vil være kan muligvis bruke no gammelt jeg har liggende :p

~4700,- uten abb. Sjekk prisjakt.no

 

Ellers er det jo bare å sjekke hos operatøren din :)

Lenke til kommentar

Sett på Galaxy Nexus? Ikke HTC men absolutt verdt å ta en titt på. Kommer til nettbutikker 08.12 noen steder og senere andre steder.

hum titta litt på den men HD2en min tok sin siste tlf samtale i kveld :( så kan ikke akuratt vente på Nexus :( men vet du hva ca prisen på den vil være kan muligvis bruke no gammelt jeg har liggende :p

~4700,- uten abb. Sjekk prisjakt.no

 

Ellers er det jo bare å sjekke hos operatøren din :)

 

A oki :D får ta og titte litt mere på den :D men takker så mye for hjelpen forresten :)

 

men i kan man oppgradere HTC Sensation XE og XL til android 4.0 når det kommer?

Endret av Pufhead
Lenke til kommentar

Sett på Galaxy Nexus? Ikke HTC men absolutt verdt å ta en titt på. Kommer til nettbutikker 08.12 noen steder og senere andre steder.

hum titta litt på den men HD2en min tok sin siste tlf samtale i kveld :( så kan ikke akuratt vente på Nexus :( men vet du hva ca prisen på den vil være kan muligvis bruke no gammelt jeg har liggende :p

~4700,- uten abb. Sjekk prisjakt.no

 

Ellers er det jo bare å sjekke hos operatøren din :)

 

A oki :D får ta og titte litt mere på den :D men takker så mye for hjelpen forresten :)

 

men i kan man oppgradere HTC Sensation XE og XL til android 4.0 når det kommer?

Det er spørs veldig uten at jeg kan si noe om det. Jeg har i allefall ikke hørt noe. Men uansett får du nok tak i android 4.0 hos xda-developers hvis du rooter.

 

Får nesten bare vente å se til Galaxy Nexus slippes i Norge.

HTC kommer vel ut med hvilke modeller de har planer om å slippe oppgradering til da :)

Endret av Bibow
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...