Gå til innhold

Ka slags spill har den beste historenhandlingen. Trenger ny


Anbefalte innlegg

Overkrift :roll:

 

Eg synest Final Fantasy serien er verdens beste spill, å det sier det meste.

+ MGS serien er ein av dei beste spillene EVER 8)

 

Kan ikke huske sist eg spilte eit spill eg har slitt med og eit spill som har bra historie :( Eg vil ha eit spill der man gråter, ler, kjefter og forteller til alle vener at detter er det beste spillet.

 

Eg likte Bloodrayne ein del :woot:

Vietcong er litt bra :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan ikke huske sist eg spilte eit spill eg har slitt med og eit spill som har bra historie  Eg vil ha eit spill der man gråter, ler, kjefter og forteller til alle vener at detter er det beste spillet.

Halo tror jeg er det eneste spillet som har fått meg til å gjøre de tingene, bortsett fra å gråte.

Lenke til kommentar

Hitman Codname47: litt tynn story men men..... :roll:

 

LBA2: åh.... husker det spillet som noe av det beste som må ha skjedd i barndommen min *drømme* Nyderlig story så vit jeg kan huske :D

 

Zelda serien: Mye bedere en Final Fantasy serien *mine ord* :yes:

 

MGS serien: Må vel være det spillet med den beste storyen ever...... BASSTA !!! :grumpy:

 

Half life: :woot:

 

Max payne: Nyderlig gjennomført story :D

 

Mafia: Nest best etter MGS serien..... 8)

 

Kan sikkert nevne masse andre spill og.... men faktisk ingen flere som jeg kommer på nå :-?

Lenke til kommentar

I forhold til nyere kommersielle spill tror jeg det blir Planescape: Torment. Escape Velocity: Nova har også en svært god historie. Men det spillet som har gjort sterkest inntrykk på meg heter Photopia. Det er et teksteventyrspill med en vanvittig god historie. Det er mange år siden jeg spilte det (1998 eller 1999), men jeg kan enda huske nøyaktig hvordan det føltes da jeg plutselig "skjønte det" (spillet er oppbygd på en måte som kan gjøre det vanskelig å forstå sammenhengene og nøyaktig hva det er som skjer).

Lenke til kommentar

tekstspill er kult om de er bra laget! :D

 

Forressten er det eneste spillet jeg føler er noe særlig bra: Zelda-serien! Jeg som kjøpte en gamecube bare PGA dét spillet :p Så nå har jeg en GameCube som jeg har spilt et spill på.

 

Men broren min har fått maskina da, og han kjøper jo nye spill annen hver dag :roll:

Lenke til kommentar
He, Max Payne hade en horribel, utvaska og utbrukt historie; "kjøss, familien min har blitt drept, nu skal jeg ta hevn; PÅ ALLE!!!" :p

 

Ey!!! IKKE diss Max ass :o Genial story!!! :lol: Ehh.. Men den funka bra til spillet! Var ak så tynn og fengende at det fungerte!! Personlig digga jeg den :wink: HeHe...

 

Men hvorfor han ingen her nevnt FallOut????????? :o Sykt...

Og ellers så mener jeg storyn i både Warcraft 3 og Warcraft 3 TFT var meget gode og invollverende..

Halo er nevnt, og det samme m HL. Begge var fengende:)

 

Men den beste story`n er jo uten tvil Great Giana Sisters på C64 og Bobble Bubble :lol:

Lenke til kommentar
Max Payne hade en horribel, utvaska og utbrukt historie; "kjøss, familien min har blitt drept, nu skal jeg ta hevn; PÅ ALLE!!!" :p

Akkurat det der har du sagt før (nesten ordrett). Jeg bare lurer: Har du egentlig spilt Max Payne? Spillet handler ikke om at Max tar ut frustrasjon og sinne på tilfeldige armerte mennesker, det er mye mer komplekst enn det. Prøv spillet, eller forklar hvorfor du mener som du gjør. For jeg skjønner det ikke. :shrug:

 

For å svare på topic: Jeg liker Giants: Citizen Kabuto. Historien er riktignok veldig grunn, men originalitet og humor veier opp for det.

 

No One Lives Forever har også god historie. Måten den blir fortalt på og de karaktersterke personlighetene skaper en helt spesiell innlevelse. Da er det mindre viktig at plottet er litt stereotypisk og middels overraskende.

 

Og Deus Ex er jo historisk! Stort mer er det vel ikke nødvendig å si, er det?

 

Til slutt vil jeg nevne Morrowind. Egentlig har jeg ikke gjennomført det, da jeg har vært alt for opptatt med å utforske og gjøre som jeg vil, men foreløpig virker det overbevisende.

 

Hmmm... Har kanskje glemt noen. I så fall kommer jeg nok på dem etter hvert. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...