Gå til innhold

Motorola Droid 4


Anbefalte innlegg

Fant noen nyheter om at Motorola skal lansere RAZR med qwertyboard og 4" skjerm ved navnet Droid 4.

Noen som vet om denne kommer til Norge?

 

Isåfall så der denne telefonen veldig interesant ut for oss som ikke klarer oss uten Qwerty ;)

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=DhoohLGqGXY&feature=related

 

Droid 4 Specs fra Phone Arena

 

Går også rykter om at den skal komme 8 desember.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Har siklet på denne godbiten selv! Var innom Spaceworld en dag for å tafse litt på Motorola Razr, og den var unektelig sexy og ikke minst oste den av kvalitet. Hadde Motorola Milestone (den første Droid) i halvannet år, og utover noen softwareproblemer grunnet Motorola Europe var jeg sykt fornøyd. Kommer Droid 4 i GSM-utgave er det i hvert fall ingenting å stusse på.

 

Ser også at datoen 22. desember er lanseringsdato i USA, så vi kan jo håpe at den dukker opp på nyåret!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 4 måneder senere...
  • 3 måneder senere...

Importert telefon betyr jo da ikke norsk tastatur, noe som er veldig upraktisk. Sikter da til det fysiske tastaturet, som i hovedsak er grunnen til at jeg liker telefon i kombinasjon at den kjører Android.

 

må bare påpeke at med en Android tlf kan den være kjøpt i uggabuggaland å fortsatt ikke noe problem med å få norsk tastatur, :-D jeg eier selv en importert acer Iconia Smart 300 den er ikke sluppet i europa men jeg skriver denne mld på norsk tastatur med æøå:-D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...