Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor gjør du av spruten når du runker i senga?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 år senere...

Jeg runker som oftest meg selv utenpå en stram 2XU treningstights eller utenpå en helt stram jeans uten boxer under. Sammen med en kraftig vibrator kommer orgasmen voldsomt. Spruter rett i tightsen eller jeansen min. Spruter noen ganger flere ganger så blir endel søl. Hiver klærne

rett på vask etterpå. Da slipper jeg å tenke på sæd i senga.

 

Gutt 18

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Før i tiden så gjorde jeg som mange andre gutter/menn og lot det stå til og bare lot det tørke der det landet, typisk hadde jeg underbuksa på og bare "skrapte opp" spermen med den, andre ganger hadde jeg en gammel t-skjorte eller noe til å tørke av med. Men den forrige kjæresten min fortalte meg at dette kan kvinner lukte, at det har vært sæd på magen, selv om ikke vi kan det, og selv med kondom blir det litt sperm sittende igjen på tissen så den bør vaskes etterpå. Mange menn har nok gått fem på og ikke skjønt hvorfor de ikke har hatt sjans på damene osv og det er ikke akkurat noe folk vil si fra om heller - at det lukter sperm av deg. (Ew....)

 

Så nå har jeg fått laget meg til noen "runkehetter" som er gamle Helly Hansen regnhatter som jeg har sydd på en buksestrikk så de kan sitte på foran og dekke både tissen og pungen og som fanger opp spruten.

 

Ved å velge stor størrelse på regnhatten, så vil bakenden av denne stimulere litt bak pungen, så blir det mer effektivt. Viktig å legge regnhatten slik etterpå at det tørker raskt, da blir det ingen lukt , og noen ganger er det deilig å legge seg med regnhatten på, så det bare er å runke uten risiko for søl om man våkner fra en erotisk drøm... :-) Husk å rulle over på siden før spruten kommer! :-D

 

En annen variant er med sånn tørkle i kunstig silke (polyester), det begynte jeg med etter at jeg hadde fått massasje hos en venninne som er massasjeterapeut. Hun kom med et slikt polyestertørkle hun foreslo at jeg kunne dekke meg til med siden jeg slet litt med ereksjonen innestengt i underbuksa, og så synes hun det var litt artig når "tørkleet danset" når tissen min rykket litt til innimellom.

 

Og i dag, ikke hver gang, men noen ganger, så spør jeg pent om jeg kan få la "tørkleet danse", og da er det selvsagt greit og etter en kort stund blir det en våt flekk på det og ikke bruk for det lenger, for å si det sånn... :-)

 

En får slike tørkleer billig på Elevator og UFF og de er litt mykere enn en klut eller toalettpapir, så de kan anbefales, enten man er alene eller sammen med noen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...