Gå til innhold

Gaming headset i julepresang


Atherius

Anbefalte innlegg

Hei :)

 

Jeg har tenkt til å kjøpe et gaming headset i julepresang til broder'n og lurte litt på hvilket jeg skal velge. Jeg har noen få, men litt viktige kriterier som jeg håper er oppnålige.

 

- Gode til både musikk og gaming. Spotify og battlefield 3, WoW og skyrim er vel det som blir spilt mest.

 

- God mic. Han driver med en del PvP i World of Warcraft og det er derfor litt viktig at miccen er god.

 

- Det er en stor fordel om headsettet kan "pakkes" sammen for å bli mer kompakt. Han bor på hybel og kommer nok til å ha det med seg i en skolesekk el.l. Byggekvalitet bør derfor også være litt god slik at det ikke knekker når han transportere det.

 

Jeg rekner med at jeg må litt opp i pris for å nå disse kriteriene, men håper at prisen holder seg rundt eller under 1000kr.

 

Håper på mange svar ;)

 

EDIT: Kom over dette tilbudet, men er bekymret for materialvalitet. Og er det sammenleggbart?

Endret av Bezzzy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville nok heller tatt en titt på det nye headsettet til ASUS, ASUS Vulcan ANC. Hvis du ser litt lengre ned på siden så ser du at de veldig lett kan knekkes sammen noe som gjør de veldig lette å drakse med seg.

 

Du har også CM storm Cirus gaming headsett. Denne skal ha god lyd, men om den er lett å ta med seg er jeg usikker på. Er en del å drakse med seg hvis du skal ha volumkontrolleren med eller hva det nå er.

 

Ellers hvis du går litt over 1000-lappen så får du Sennheiser 350 og SE 360 som begge er veldig gode headsett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Her har du et av de beste på markedet for gaming.

http://www.elkjop.no/product/data/ovrige-dataprodukter/RAZMEGALADON/razer-megalodon-hodetelefoner

Kan være prisen er i grenseland for den prisklassen du er i?

Men kan love deg din kjære bror kommer i buksen når han åpner pakken fra deg :yes:

Dette er kvalitet!

Dette er nesten øverst på ønskelista mi BTW.

Lykke til med kjøpet :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...