Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her spørs det vel litt hva du egentlig er ute etter.

Skal du ha en stor duk er de på kaffebrus.com ganske bra priset, og du finner nok ikke en green-screen så veldig mye billigere enn den Simen1 linker til.

 

Hvor stort skal det være? Det som ofte anbefales fra IKEA er for eksempel enkle rullgardiner, men disse er vel ikke akkurat grønne.

Faktisk var bomullsdukene på kaffebrus såpass bra priset at jeg lurer på om jeg skal bestille noe ..

Lenke til kommentar

Det var veldig fint priset og slikt, men det jeg var på utkikk etter akkurat nå var noe junk rett og slett. Skal kun ha noe billig shit, og hørte at den fra ikea var veldig god til prisen lissom :) Men finner ikke noe der så...

 

Får bestille noe fra ebay :)

 

EDIT: La inn bud nå på den fra tubetape. Såvidt jeg forstår er tubetape en skikkelig flott forretning med gode produkter så dette var jo ekstremt billig da.

Endret av IceBlitz
Lenke til kommentar

Du får ganske mange kvadrat chromakey per hundrelapp ved å kjøpe et malingsspann med riktig farge. (Veggen må du stille med selv)

 

Hvit vegg + lampe + grønt plastfilter-ark forran lampa blir sikkert også knallbillig. Bare husk å belyse motivet med hvitt lys uten at det hvite lyset når bakgrunnen.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...