Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] desperat onnanering.


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen, må bare informere om at eg e litt dårlig i norsk.

 

Eg bare lurer på eir moraslk spørsmål.

 

Viss du har same som du har fantastisk sex med, å du setter veldig stor pris på sexen. du elsker denne kvinnen, å liker veldig godt de fleste egenskapene til denne kvinnen. å alderen på begge er rundt 20 år. da vi vet at sexualitetn er på topp.

 

Å det er sån at det er kanskje 2-3 dager av og til, mellom hver gang de har sex.

 

Er det da dårlig eller bra å begrense/spare onnaneringen til du faktisk har sex med denne kvinnen?

 

eller bude vi bare onnanere kver gang en har lyst.

Uansett om ein setter utrolig stor pris på delige ting

 

Samme prinsipp er vel kanskje det å kun spise sjokkolade kver lørdag istedet for hver gang en har lyst, for då er det ikkje så deilig på et vis,

 

Bare det at det generele spørsmålet mit inkluderer meneskelig individer. følelser, holdninger, syn, moral. og kanskje litt selvdisiplin.

 

Håper på saftige tilbakemeldinger. for eg lurer litt på dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes ikke man skal føle seg umoralsk av onanering jeg :S Hvis du føler at det ikke blir like godt med sex når du onanere ofte, så ikke onaner så ofte da (hvis du vil at sexen skal føles bedre), men om du synes det er galt å onanere, vet jeg ikke hvorfor du tenker slik... Sier kjæresten din noe om at hun ikke liker det? Eller føler du for eksempel at du ikke klarer å prestere skikkelig hvis du har onanert...?

 

Jeg har kjæreste, og det er absolutt ikke noe problem om han onanerer når han vil. Han gjør det ikke så ofte da fordi vi har sex såpass ofte at han føler han ikke trenger.

Lenke til kommentar

Synes ikke man skal føle seg umoralsk av onanering jeg :S Hvis du føler at det ikke blir like godt med sex når du onanere ofte, så ikke onaner så ofte da (hvis du vil at sexen skal føles bedre), men om du synes det er galt å onanere, vet jeg ikke hvorfor du tenker slik... Sier kjæresten din noe om at hun ikke liker det? Eller føler du for eksempel at du ikke klarer å prestere skikkelig hvis du har onanert...?

 

Jeg har kjæreste, og det er absolutt ikke noe problem om han onanerer når han vil. Han gjør det ikke så ofte da fordi vi har sex såpass ofte at han føler han ikke trenger.

 

 

Tusen takk for svar.

 

neida. alt er kanon, var egentlig bare nysjrrig på hva kvinnfolk tenkte om saken. å kva som er normalt for menn å tenke og gjera. takk takk.

 

Alle ha en frydenfull tid videre. å eg beklager korleis eg formulerte alt, eg kom liksom bare på meir å meir å skriva, blir ofte litt feilt ifra kva en tenkte.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...