Gå til innhold

Adventskalender: 24 språk på 24 dager


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden din ville ikke vises skikkelig på telefonen min, så ser nå hvorfor jeg ikke skjønte så mye istad. De svarte boksene bak koden wrappet ikke koden skikkelig, slik at det ble mye hvit tekst på hvit bakgrunn.

 

Uansett: Lua har jeg vært borti en del. Ikke så mye selv, men masse addons til alle mulige spill. :p

Det jeg må si jeg liker mest med lua er egentlig hvor utbredt det er. En trenger ikke lære nye verktøy for forskjellige applikasjoner, man kan ofte bruke lua, bare mot et nytt rammeverk (ref. addons i spill)

 

Å kunne passe en funksjon til en funksjon var og artig.

Lenke til kommentar

Siden din ville ikke vises skikkelig på telefonen min, så ser nå hvorfor jeg ikke skjønte så mye istad. De svarte boksene bak koden wrappet ikke koden skikkelig, slik at det ble mye hvit tekst på hvit bakgrunn.

 

Siden er langt fra optimalisert for mobil desverre. Men jeg fikk meg ny telefon i går - HTC TITAN med WP7 og 4,7-tommers skjerm - og der funger siden helt fint ;)

Lenke til kommentar

Har gledet meg til denne julekalenderen!

 

Synes Lua er et veldig interessant språk selv, og har brukt det litt til scripting av et MMORPG jeg drev med for noen år tilbake. Husker det jeg likte best ved språket på den tiden var at det var så enkelt å sette seg inn i og at den reference manualen var knallbra.

 

Nå sitter jeg spent å venter på neste luke :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...