Gå til innhold

Trenger hjelp/tips til valg av min første smarttelefon - Galaxy S2 eller iPhone 4S?


Grasli

Anbefalte innlegg

1) Lyden trenger du ikke å bekymre deg om. Hvis du setter lyden på det høyeste kommer du til å få øresus. Har nok en del med headsettet å gjøre også. Hvis du spiller via høytaler synes jeg S2 har hakket bedre lyd enn iphone 4, men vet ikke om iphone 4s.

Tenkte mest på volum i normal samtale inntil øret. Må være mulighet for å gå høyt nok slik at man hører selv i LITT bråkete omgivelser. Ble derfor litt skeptisk når jeg så dinside testen.. ;)

Som Grasli påpeker så trenger du ikke å bekymre deg for lydnivået på S2. Jeg er tunghørt og må bruke høreapparat for å høre hva andre sier til meg. Men jeg har ingen problemer med lydnivået på S2, trenger ikke en gang å ha det på maks for å høre hva som blir sagt i andre enden.

 

Og du ønsker ikke å ha lydnivået på maks og pådra deg øresus. Øresus kan jeg alt om, har det 24x7x365. Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip :(

Oh, ok. Skjønner nå ;)

 

 

Anne ting; tregt å ta bilder med S2 i forhold til iPhone 4S?

- https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1299087&st=12080#entry18609939

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oh, ok. Skjønner nå ;)

 

 

Anne ting; tregt å ta bilder med S2 i forhold til iPhone 4S?

- http://www.diskusjon...0#entry18609939

iPhone 4 er i alle fall mye raskere å ta bilder med. Så da er sikkert 4s ennå litt raskere. Det er det eneste jeg ikke er fornøyd med, på SII.Men etter å holdt på med begge, over lang tid, ville jeg uten tvil gått for SII.

Ok. Men mange sier i den tråden der nå da at det kommer en ny oppdatering på nyåret en gang som vil gjøre det raskere å ta bilder på S2.. ;):D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...