Gå til innhold

Ahmadinejad a Visionary?


Juviking

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mener at vår egen "kjære" Gahr Støre reiste seg og gikk når Ahmadinejad skulle tale. Parasittens begrunnelse var at Ahmadinejad var rasist.

 

Her er parasitten med sitt tvilsomme blod i Israel for å minnes noe som aldri hendte. Palestina-venn meg i ræva.

 

 

flammejonas.jpg

Endret av Juviking
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ganske stor kontrast til vestlige politikere som bader i luksus denne Ahmadinejad. Han eneste eiendom er et hus han arvet etter sin far i ett av Tehrans fattigste strøk og en 1976 Peugeot 504 som han for en tid tilbake auksjonerte bort til veledighet.

Endret av Juviking
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ganske stor kontrast til vestlige politikere som bader i luksus denne Ahmadinejad. Han eneste eiendom er et hus han arvet etter sin far i ett av Tehrans fattigste strøk og en 1976 Peugeot 504 som han for en tid tilbake auksjonerte bort til veledighet.

 

Hadde jeg fått betalt for å trolle vesten, så hadde jeg sikkert vært fornøyd med omtrent like mye.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Du er så enormt standhaftig, at hadde jeg ansatt en innkaster til min pub, hadde du vært en klar kandidat.

 

Merk at jeg ikke skrev utkaster.

 

Er du like tøff i virkeligheten som i munnen hadde du nok også egnet deg som utkaster. :cool:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Så du vil kaste ut meg, da får jeg jo tid til å atrbeide mer med mine 56 internet siter.

 

På halvparte av dem hadde jeg da skrevet om JuViking :dribble:

 

Tilbake til tema: Har du noen gang hørt Ahmadinejad på direkte Tv overføring fra Fn? Jeg mener Gadhaffi, fremtrer som en søndagsskole gutt i forhold.

 

Ahmadinejad sitter nok på en trykkoker. Vi får bare håpe på at han ikke tar seg en utenlandstur før han faller.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Ja, Ahmedinejad er visjonær. Han drømmer om fremtiden og ser Israel, ødelagt i et atomholocaust (at resten av midtøsten også vil bli dratt med ser han visst ikke).

 

...men Iran driver selvsagt ikke og utvikler atomvåpen.

 

Vel, godt vesten har slike strateger som deg. Slik at Ahmedinejad ikke er alene i verden.

 

Som om man ikke er fullt klar over KSA sitt syn på saken.

Lenke til kommentar
Vel, godt vesten har slike strateger som deg. Slik at Ahmedinejad ikke er alene i verden.

 

Vestlige land styres i av venstreradikale byråkrater og egotrippende konservative som bare bryr seg om penger. De er ikke beredt til å ta de beslutningene som trengs. Særlig ikke etter at de har spilt bort alle pengene sine på fadesene i Irak og Afghanistan.

 

Det er uaktuelt at enda flere onskapsfulle diktatur skal få atomvåpen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...