Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Maskinen fryser etter 30 min bf3 spilling


Anbefalte innlegg

Hallo alle sammen, en venn av meg har ett problem med maskinen sin, og vi har prøvd å finne ut grunnen til problemet men har ingen anelse hva det kan komme av;

 

Hardware; http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=952406&su=95F9DA51-6FDB-4AA6-8777-B81C1077200F

 

Vi har sjekket temperaturer på datamaskinen, og problemet oppstår under 30 minutter med spilling av f.eks. BF3. (Det skjer bare ved spilling av høygrafikkspill så langt, LITT usikker på denne). Men temperaturene holder seg stabile på rundt 60c på grafikk-kortet under selve spillingen (BF3 på Ultra).

 

Samme med CPUen, den holder seg på stabile temperaturer.

 

Har sett over teamviewer og, det er ikke bare skjermen som fryser, men selve datamaskinen fryser...

 

Og personen har fortalt meg at maskinen lager en litt rar lyd. (når dette skjer).

Endret av Norgesmannen-Erlend
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, er desverre ikke jeg som har lagd lista / det er ikke min maskin. Maskinen er ikke overklokket etter hva jeg vet. Maskinen har ofc et hovedkort og en cpu.

 

Om du tenker på hastigheten på RAM'et så skal det matche med HK (da det ble sett over av to personer, selv var jeg ikke til stede). Fyren har ganske god peil på hw, så burde være riktig ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...