Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor kritisk er du ift sex!?


guyChed

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sett at du kan få hvem pokker du vil; hadde du likevel feid over en tjei du i utgangspunktet ikke tenner på? Har du noen limits... at visse ting må oppfylles før du kan pule jenten?

Selvfølgelig hadde jeg ikke det. Det blir jo som å alltid velge den tørre veganersalaten når du kan få servert akkurat det du ønsker.

Lenke til kommentar

Vel, den veganersalaten din avslører jo en del... hva du velger kommer vel an på tilgang og sultenheten din i det gjeldende sekundet, er det slik å forstå? Har kjøleskapet bare kinakål, så klemmer du i deg det fremfor å suse ned på 7/11 og råtygge en baconpølse?

 

Jeg kan godt ha en mindre attraktiv kjerring ved siden av meg, men da blir jeg jo ikke kåt, i hvert fall ikke så kåt at jeg vil pule henne! Så jeg kom på tanken på hvor vidt noen blir det i det hele tatt, går det egentlig an, liksom?

 

Er jeg singel og kåt og kan få hvem jeg vil bare jeg viser henne veien til senga, så tar jeg ikke den som er nærmest meg og lavest på skalaen; da venter jeg noen timer til jeg får tak i en babe.... (baconpølse i overnevnte illustrasjon) Eller rett og slett bare dropper å ta med meg uattraktive damer hjem, uansett hensikt, fordi muligheten for å bli kåt KAN dukke opp. Jeg personlig involverer meg jo aldri seksuelt med jenter uten å finne dem attraktive... da snakker jeg selvsagt i edruelige perspektiv.

 

Er dette en allmenn korrekt oppfattelse og vurdering? Jeg synes det virker som mange av dere bare harver over alle totalt uten å tenke på standarden på de dere puler! Det er vel litt greit å vite at den du knulla var pen, ettersom ligget skriver historie umiddelbart? KLARER dere å tenne på en chick som ikke er mer enn 20% deilig?

 

Sex forutsetter at begge parter finner hverandre attraktiv!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Sett at du kan få hvem pokker du vil; hadde du likevel feid over en tjei du i utgangspunktet ikke tenner på? Har du noen limits... at visse ting må oppfylles før du kan pule jenten?

 

Viktig med limits.. Ser ikke helt hvorfor jeg skulle beisa over ei jente som jeg i utgangspunktet ikke tenner på, spesielt om jeg kunne fått hvem som helst..

 

overhodet ikke. jeg ska si deg en ting. hvis en jente henger rundt deg lenge nok så blir a på et eller anna tidspunkt påsett som pulbar.

 

Allikevel er jeg enig i dette. Hvis en er sammen med ei jente lenge (friends), så blir jenta pulbar etter hvert.. ikke alltid, men som regel.

 

Husker bare tilbake til tiden i militæret. Skal sies at jeg er en svært kresen person, men i starten - da jeg var i messa - så var det liksom ei jente jeg siklet etter. Etter noen uker var det annerledes.. da var det langt flere "greie" jenter i leiren.

 

I fylla blir alt snudd opp ned.. da blir jeg mindre kresen. :ohmy:

Endret av Magiii
Lenke til kommentar

Jeg skjønner i så fall virkelig ikke tankegangen deres! Puler dere jenter dere ikke egentlig synes oppfyller ønskene deres mht attraktivitet o.l? De du knuller skal jo seff se bra ut, vil da jeg mene??

 

 

Konkret spørsmål, da - du treffer en ny chick, noe ved henne fanger deg, så du vil bli litt kjent med henne. Du møter henne på bakgrunn av at du allerede har ansett henne som knullbar, og ønsker da altså og ha et seksuelt forhold til henne, uansett seriøsitet... hvilket innebærer at du hver gang dere treffes, ikke klarer å holde fingra unna. Hadde du fortsatt ment det samme, om dama i utgangspuntket ikke tiltrekker deg? Altså - har du tilgang på hvem du vil av babes, så tar du ikke andungen bare fordi du kan?! Eller gjør dere faktisk det...?

 

Ta baconpølsen fremfor Jarlsbergen, liksom!

Endret av guyChed
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fy faen som jeg fikk lyst på baconpølse nå...

 

Jeg er interessert i å vite, fordi gutta rundt meg oppfører seg svært forskjellig fra hverandre, på mange merkverdige måter jeg ikke finner noen logikk i overhodet! Og det funker ikke å diskutere det med dem, for de ser kun sin egen stil som det naturlige... men jeg anser det som unaturlig og knulle rundt på whoever når du er en jævla Tom Cruise i trynet!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trådstarter spør om: Gitt at du kan få hvem du vil, ville du da hatt standarder?

 

Svaret mitt er nei. Kunne jeg fått hvem jeg vil, hadde jeg valgt Adriana Lima og ikke godtatt noen andre enn henne. Jeg har ellers standarder for hvem jeg ville rotet meg bort i, men svaret på trådstarters post, er enkelt og greit at gitt at jeg kunne fått hvem jeg ville, hadde snittet vært høyt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Merkelig mindteaser.

 

Kunne jeg fått hvem jeg ville, når jeg ville og hvor jeg ville, så er det rasjonelle å gå etter den mest attraktive der og da.

 

Livet er for kort; kan du få hvem du vil - uansett - så vil du - etter at jeg har knadd tankene mine en stund nå - spille et spill mot deg selv, hvor du til stadig konfronterer deg selv med "ikke pen nok", "ikke pen nok", "ikke pen nok" og ender opp i en temmelig latterlig ond sirkel der du ipso facto skaper tørke for deg selv. Så nei, jeg ville nok ikke ønsket å vite at jeg kan få hvem som helst. :)

Lenke til kommentar

Kunne jeg fått hvem jeg vil, hadde jeg valgt Adriana Lima og ikke godtatt noen andre enn henne. Jeg har ellers standarder for hvem jeg ville rotet meg bort i, men svaret på trådstarters post, er enkelt og greit at gitt at jeg kunne fått hvem jeg ville, hadde snittet vært høyt.

 

 

Jeg liker deg. Endelig en mann som faktisk er mann! Vi er få... CRED.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...