Gå til innhold

HTC Zeta kan bli et teknomonster

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

liker snarvei knappene eg, vis du ikke har de å skjermen går så e du vel fuckd... men liker sånne meny valg, spesielt når du har blitt vant til knappene.... vis det ikke e ødelagt ikke fiks det men men google byttet de ut uansett

Skrevet

2.5 GHz?

Sorry, men tror ikke på den :p

Dette er vel toppmodellen av de kommende Krait cpu'ene fra qualcomm (med tweaket cortex a9 arkitektur), skal angivelig også ha grafikk ytelse på linje med dagens spillkonsoller (ps3, xbox 360).

Tror du på den?

Skrevet (endret)

b-real:Stor å klumpete?

*snip*

godt bilde på dagens telefoner. Selv Iphone ruver minst like mye med sin lille dukke-skjerm. Dønn kjedelige Iphone!!

Endret av cyclo
Fjernet bildesitat
  • Liker 1
Gjest Slettet+3165
Skrevet

Bare jeg som sliter med å ta kritikk mot iPhone seriøst fra en med "<3 Android <3" i signaturen?

Skrevet

Det begynner å snart å bli latterlig når mobilskjermer har snart like stor oppløsning som en bærbar 15" tommer, og skjermen bare alikevel er mindre enn 1/3 av størrelsen. Det er snart på tide å pælme ut de billigeste PCen og erstatte dem med mobiler, spesielt minipcer.

Skrevet

Syntes denne så utrolig kul ut! Liten ramme rundt skjermen, fysiske knapper, ikke noe plastik-bling, kurvet bakside. Det eneste negative jeg kan se må være at kameralinsen stikker litt ut, men det gir også noe å holde i.

Skrevet

Update: In our digging since this article was posted, we're confident that this is just simply a cool concept and not an actual device in the works.

Skrevet

HTC gjør mange snodige designvalg, hvis denne modellen er reell. Helt uaktuelt for meg.

Kjære HTC:

Kan dere endelig gi oss:

>stereo høyttalere

>kamera fokus/lukker knapp

>bedre skjermteknologi enn elendige S-LCD (IPS eller AMOLED)

>andre farger enn sort/grå/brunn ?

Skrevet
HTC gjør mange snodige designvalg, hvis denne modellen er reell. Helt uaktuelt for meg.
Kjære HTC:Kan dere endelig gi oss: >stereo høyttalere >kamera fokus/lukker knapp>bedre skjermteknologi enn elendige S-LCD (IPS eller AMOLED)>andre farger enn sort/grå/brunn ?

Kanskje du skal kjøpe deg en Nokia istedenfor?

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...