Gå til innhold

Er eldrebølgen en svindel for å legitimere økt innvandring?


Anbefalte innlegg

Kommentarer er overflødig. Din ekstreme ideologiske agenda er klar og tydelig for alle her så du klarer å ødlegge nokk for deg selv.

Nevn gjerne noen eksempler, med lenker til poster og tråder slik at den tilfeldige besøkende som leser denne tråden kan vurdere selv.

 

Greier du ikke å gjengi noen eksempler, faller din påstant på sin egen urimelighet.

ikke nødvendig. Det er bare å f.eks søke etter innlegg med "FRP" eller "høyreekstrem" og din bruker så ser alle hva du står for.

 

Og alle skjønner din agenda med å trekke FRP og Carl i hagen inn i denne tråden som ikke har noe med saken å gjøre. Kommentarer er overflødig.

Endret av flesvik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

ikke nødvendig. Det er bare å f.eks søke etter innlegg med "FRP" eller "høyreekstrem" og din bruker så ser alle hva du står for.

Jeg skal gi den tilfeldige surfer bedre hjelp enn deg.

 

Google

 

kgun frp OR høyreekstrem site:www.diskusjon.no

 

Noen kan jo se hvem jeg har slåss med her inne ved å Google:

 

kgun nynazister OR hitler site:www.diskusjon.no

 

Jeg kan trekke samme konklusjon som Øyvind Strømme og jeg er sikker på at diskusjon.no ikke er det verste forumet for slike ekstreme strøminger og holdninger som noen her inne representerer.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

ikke nødvendig. Det er bare å f.eks søke etter innlegg med "FRP" eller "høyreekstrem" og din bruker så ser alle hva du står for.

Jeg skal gi den tilfeldige surfer bedre hjelp enn deg.

 

Google

 

kgun frp OR høyreekstrem site:www.diskusjon.no

 

Noen kan jo se hvem jeg har slåss med her inne ved å Google:

 

kgun nynazister OR hitler site:www.diskusjon.no

 

Jeg kan trekke samme konklusjon som Øyvind Strømme og jeg er sikker på at diskusjon.no ikke er det verste forumet for slike ekstreme strøminger og holdninger som noen her inne representerer.

 

Hitling ja. Nivået går bare oppover ser jeg...

Endret av flesvik
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

HAr vi gått langt nokk off topic i denne tråden nå?

Kan hende, så da kan du jo svare på hvar du synes om

 

Er eldrebølgen en svindel for å legitimere økt innvandring?

 

  1. Synes du det er en aktuell problemstilling?
  2. Synes du det er en relevant problemstilling?
  3. Synes du det er et rent spekulativt tema?
  4. Kan emnet ha en skjult agenda?

Lenke til kommentar

Evnet har nok en "skjult" agenda ja. Eller det vil si den er vel ikke så veldig skjult, den er ganske åpenbar.

 

Og ja det er en aktuell problemstilling da veldig mange ser ut til å forveksle asylanter med arbeidsinnvandrere. Asylantene er stort sett kunn en belastning for statskassen, mens arbeidsinnvandrerene fra Sverige eller Polen tjener vi på. Også har vi en tredje gruppe da som er de som "kommer på ferie" hit også ender opp med å oppholde seg her ulovelig som sigøynerene/taterene.

Endret av flesvik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

HAr vi gått langt nokk off topic i denne tråden nå?

Kan hende, så da kan du jo svare på hvar du synes om

 

Er eldrebølgen en svindel for å legitimere økt innvandring?

 

  1. Synes du det er en aktuell problemstilling?
  2. Synes du det er en relevant problemstilling?
  3. Synes du det er et rent spekulativt tema?
  4. Kan emnet ha en skjult agenda?

 

Ja, det er en aktuell problemstilling når sosialistene benytter argumentet for å fylle opp landet med innvandrere og muligens gjøre permanent skade på nasjonen i prosessen.

 

Hvorfor skulle ikke problemstillingen være relevant? Om dette problemet er overdrevet til det ville helvete så vil man miste mye av rettferdiggjørelsen for de argumenter som tilsier at vi er "avhengig" av utenlandsk arbeidskraft for å behandle eldre.

 

Spekulativt, tja. Sosialistene ser jo ut til å ta dette dønn alvorlig og nevner det hele tiden i sine innøvde fraser når det kommer til innvandring. Den informasjon de har basert seg på er defintivt spekulativt om du tar en titt på SSB sin "forskning".

 

Skjult agenda definitivt, de ønsker å bastardisere og på sikt ødelegge samholdet til det norske folket for å gjøre oss lettere å regjere. Det er den naturlige konsekvensen.

Lenke til kommentar

Noe annet som må tilføyes er at mange eldre er også i stand til å ta vare på seg selv og ønsker å ta vare på seg selv til døden sniker seg innpå dem. Det er ikke alle er i såpass dårlig helse at de sakte visner hen på et gamlehjem, noen kan få illebefinnende som fører til død lenge før de havner på gamlehjem, noen kan bli tatt vare på av sin egen familie etc.

 

Med andre ord er dette skrikende behovet ikke annet en spekulativ galskap.

Lenke til kommentar

Jeg har bodd 3 år i Australia og savner innvandringspolitikken deres veldig. Sigøynerene/taterene som vi ser spredd overalt i norske gater hadde aldri sluppet inn i Australia. De hadde ikke engang kommet seg over grensen. For å komme inn i Australia må du ha penger, en utdanning du trenger eller gode kontakter høyt i det offentlige. Studenter og turister kan bare oppholde seg på tidsbegrensede visumer.

 

Hvorfor kan vi ikke begynne å stille krav i Norge? Hvorfor tar vi inn og beholder så mange asylsøkere som bare koster oss penger?

 

Jeg synes det er en skrekkelig dårlig ide å ta inn flere innvandrere for å møte eldrebølgen. Jeg tror det er bedre alternativer:

 

  • Bygg norsk industri opp, ikke ned slik det gjøres i dag.
  • Bygg et norsk næringsliv som er konkurransedyktig i utlandet.
  • Fokuser på småbedrifter og grundere. Selv de store gigantene må starte et sted.
  • 51.000 kvinner i deltidstilling ønsker å jobbe mer (kilde: SSB)
  • Få de mange uføretrygdede i deltidsjobb (der det lar seg gjøres)
  • Ikke gjør det til risikosport for arbeidsgivere å ansette de "svake"
  • Stram inn på regelverket slik at det ikke blir like lett å sykemelde seg.
  • Øk insentivene for å spare til pensjon på egenhånd.
  • Fokuser på "Norge uten olje". Her ser vi en tydelig skeiv fordeling (kilde fra SSB)

 

I dag er 12% av befolkningen innvandrere. Det er mer enn nok synes jeg. Spesielt synd er det i Oslo, som har en veldig skjev prosentfordeling. Legg også merke til arbeidsledigheten blant innvandere i Norge og se spesielt på de fra Afrika.

Endret av Cypherus
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Jeg har bodd 3 år i Australia og savner innvandringspolitikken deres veldig. Sigøynerene/taterene som vi ser spredd overalt i norske gater hadde aldri sluppet inn i Australia.

 

Digger den serien som går på TVNorge som heter 'Border Security'. Slik som det er i Australia og andre steder skulle det vært her også.

 

Det er mange som påstår at andre land i Europa er langt mer "flerkulturelle" enn Norge, og med det mener de da mennesker med en annen hudfarge.

 

Sannheten er at Norge har høyest andel islamsk innvandring i Europa. Ja, kanskje tom. i den vestlige verden.

 

Til tross for at det USA og Storbritannia som har gått til krig mot f.eks Irak og Afghanistan, er det Norge som brukes til å huske flyktningene, eller "asylsøkere" som de kaller seg. Og mange av dem viser seg etterhvert å være både taliban, krigsforbrytere og terrorister.

 

Mine utenlandske venner som besøker Norge, eller bor, jobber, eller studerer her, enten de er kinesere, malaysiere, brasilianere, eller hva, bare rister bare på hodet av oss, og synes det er synd at vi lar asylinnvandringen ødelegge det unike med Norge - nemlig freden og naiviteten. Det at man faktisk inntil ganske nylig KUNNE ha ulåste dører uten å bli ranet, bundet opp, voldtatt, og drept av en gjeng med albanere eller whatever.

 

LENGE LEVE NAIVITETEN!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Nå må dere bestemme dere:

 

  1. Er eldrebølgen et faktun Ja / Nei?
  2. Og hva har den eventuelt med asylsøkere til Norge å gjøre.

 

Dette blir for dumt. Dere får kose dere med tråden.

Lenke til kommentar

Mine utenlandske venner som besøker Norge, eller bor, jobber, eller studerer her, enten de er kinesere, malaysiere, brasilianere, eller hva, bare rister bare på hodet av oss, og synes det er synd at vi lar asylinnvandringen ødelegge det unike med Norge - nemlig freden og naiviteten. Det at man faktisk inntil ganske nylig KUNNE ha ulåste dører uten å bli ranet, bundet opp, voldtatt, og drept av en gjeng med albanere eller whatever.

 

LENGE LEVE NAIVITETEN!

 

Hele mitt voksne liv (de siste 10 år) har jeg levd med ulåst inngangsdør, ulåste sykler og biler. Men i år har jeg opplevd innbrudd i biler og stjålne sykler, så nå blir inngangsdøra også låst om kveldene. Gjerningspersonene kan være alt fra lokale gutter til asylsøkere, umulig å si. Men jeg savner den friheten og bekymringsløsheten jeg opplevde før. Problemet er kanskje at vår naivitet går som en rød (no pun intended) tråd gjennom samfunnet, fra politi til politikere?

 

Vil ikke akkurat kalle eldrebølgen en svindel i seg selv, dog det kan bli brukt av diverse politikere for å skremme eldre velgere hit eller dit. Jeg tror vi kommer til å gå på en smell, hvor mange eldre blir etterlatt til seg selv, samt at flere kommer til å bli tatt vare på av sin egen familie.

Lenke til kommentar

Politikerne strever fælt med å prøve å overbevise folk om denne farlige "eldrebølgen" Men denne bølgen har de skremt med siden 80-årene, den kom ikke, og den vil heller ikke komme.

Hele "eldrebølgen" er en svindel, slik det meste annet politikerne driver med og da spesielt politikere fra det såkalte arbeiderpartiet, men det er kun fordi det er dem som har mest erfaring med slikt.

 

Eldrebølgen blir brukt av politikerne, sammen med andre ting som "fellesskapet" ol som unnskyldning for høyere skatter og avgifter.

Eldrebølgen blir også brukt som unnskyldning for å beslaglegge oljefondet.

Politikerne begynte til og med å kalle det for "pensjonsfondet" for ytterligere å dekke over svindelen, men jeg tror at flere og flere begynner å forstå hva politikerne driver med likevel.

 

Og denne "eldrebølgen" brukes også som unnskyldning for økt innvandring, spesielt av muslimer. Denne "eldrebølgen" kan forøvrig lett bli noe som regjeringen importerer fra utlandet. Dvs vi kan risikere å få et stort overskudd av eldre og uføre muslimer, som i tillegg får opptil dobbelt så mye i pensjon som etnisk norske pensjonister.

 

NHOs årskonferanse hadde en stor og sterk avsløring: hvis ikke Norge stanser veksten i den ikke-vestlige innvandringen kommer hele oljeformuen til å gå med til å holde liv i en uproduktiv befolkningsgruppe.

 

Det var forskningssjef for Rockwool-fondene i Danmark, Torben Tranæs, som sa dette. Han var eksplisitt, klinkende klar i sitt budskap. Legg om kursen, eller mist Oljefondet. Tranæs visste hva han snakket om. Danmark sto i akkurat samme situasjon på midten av 90-tallet. Danmark la om kursen. Nå er det Norges tur.

 

Budskapet ble enda tydeligere da leder av utvalget som skal se på offentlige stønader og innvandring, professor Grete Brochmann, støttet Tranæs sitt budskap. Hun viste til Knut Røeds rapport fra 2006 og en ny som kommer til uken. Begge sier at ikke-vestlige innvandrere etter noen år i arbeidslivet, søker seg til trygd og blir der. Brochmann sa det ikke holdt med fromme ord om at man skal stille krav, man må se handling, og hun nevnte ordet regnskap. Mao, dagens ikke-vestlige innvandring er ikke bærekraftig.

 

Les mr her:

http://www.document.no/2011/01/nar-sannheten-blir-for-sterk/

Endret av Baltazar94
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Er eldrebølgen en svindel for å legitimere økt innvandring?

 

Jeg lener i den retning.

En værhane er brukbar til å vise vindretningen, men ubrukelig som kompass.

 

Er dette et resultat av økonomiske variabler vi kan gjøre noe med? Kan vi stimulere vår egen befolkning til å øke sitt antall ved å annullere skaden som er gjort av de politiske bevegelser som la grunn for feminisme, likestilling og tilsvarende, og på det viset kontre dette "skrikende behovet" som sosialistene sier at skal komme?

Del ut gratis champagne til norske kvinner i fruktbar alder, øk barnetrygden, øk hjelpen til alene mødre, gjør det lettere for far etter en skilsmisse, slik at han ikke kvier seg for å spre sine sædceller, opprett en pris på 20 mill (lommerusk for staten) til Norges mest fruktbare kvinne som deles ut hver år etc. etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...