Gå til innhold

Origin under kritikk igjen (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Digg å spille BF3 uten å måtte gå igjennom Origin pisset vær gang. Cracken ligger på pretty much alle torrentsider. Hf :3

 

Btw lurt å ha Origin i sandbox til evt patcher kommer, start opp Origin > patch > slå av > legg inn cracken igjen og spill. Kommer nok kun et par patcher før BTK DLCen og et par over jul før BF4 blir annonsert og BF3 blir etterlatt på kirketrappa..

Lenke til kommentar

Blir ikke så mye spilling på deg de neste årene n0s, men du skal ha for å stå for prinsippene dine.

Neh, så langt derifra :)

 

Inntil videre koser jeg meg med Trackmania 2 (Nadeo (UBI), men uten den sinnssyke DRMen deres), Rift for mmo moro, FM2012 for foot-to-ball, Skyrim (selvsagt). Selv om stormen for min del er over før neste sommer/høst kommer med høysesong igjen (jeg jobber i bransjen, så for meg starter det gjerne i Mai), tror jeg nok det ikke skal by på store problemer å finne spill utenfor EA/UBI/Blizzard paraplyene. Det eneste spillet jeg kommer til å savne, er egentlig Mass Effect 3.

 

Har for øvrig lite med prinsipper å gjøre. Jeg installerer ikke malware på datamaskinene mine med vilje, ergo installerer jeg ikke Origin eller UBI sine DRM-rootkits. Det kan vel muligens kalles et prinsipp å ikke drive selvskade, men personlig ser jeg heller på det som sunn fornuft.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...