Gå til innhold

Noen som er flinke på lage toppbilder?


Anbefalte innlegg

Hei nå har tenkt og ha ett nytt toppbilde(: på bloggen min legger ved noen bilder så kan folk bare sende inn forslag på emailen min: Jonas.Svendsen93

@gmail.com Og Nei, har prøvet og laget selv er ikke flink den skal også 1000 x 288 px.

 

tekst: Jonas Philipe Svendsen

-The Life Of.

 

ettervært så vil også legge opp enn avstemming på diskusjon.no slik at dere kan bestemme hvem som passer best(:

post-252479-0-01232800-1321208016_thumb.jpg

post-252479-0-75073300-1321208038_thumb.jpg

post-252479-0-31876200-1321208061_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva mener du med "toppbilde"? Et bilde til bloggen din?

 

En god start er et bilde tatt i bedre lys - for eksempel tatt i skyggen ute eller ved et nordvendt vindu på dagtid, så det blir bløtere lys. Blits rett i trynet egner seg ikke fullt så godt som hovedbelysning.

 

det er ikke det spør om nå, Jeg spør om noen kan lage enn bloggheader til min blogg(: ikke noe vanlig bloggbilde. så er det noen som kan redigere som er flink? ta kontakt.

Lenke til kommentar

Hvis du tror noen skal gjøre dette kan jeg gi deg svaret! NEI!

EDIT: Du har en fotoblogg og vil ha hjelp med å redigere et bilde? :tease:

Veit du hva enn bloggheader er? og redigere ett bilde. er gjort null komma null. men og lage enn header krever litt mer arbeid derfor spør jeg om hjelp :-) kan jeg forresten minne på at jeg har enn populær blogg og facebook side med 535 likes? så her er det mulighet for promotering for jobben:)

Lenke til kommentar

Hvis du har en så populær blogg så får du da se og lage deg dette selv!

 

Bilderedigering er ikke gjort på "null komma null" så vet du det.

 

Og det å ha en såkalt fotoblogg og måtte spørre om hjelp til noe som faktisk er så simpelt som å lage en "header" da må du nesten revurdere konseptet ditt.

Endret av k-h-s
  • Liker 1
Lenke til kommentar

kan jeg forresten minne på at jeg har enn populær blogg og facebook side med 535 likes? så her er det mulighet for promotering for jobben:)

Får en følelse av at den mangler ordene "å jobbe gratis uten særlig" et eller annet sted i en av setningene der, men er ikke heelt sikker på hvilken.

 

Du kan evt prøve å spørre veldig pent i Photoshop-tråden, men jeg vil foreslå litt mer ydmykhet.

 

Hvis noen skal gidde å bruke tid for å lage noe for deg gratis, kan du også på forhånd gjerne gidde å bruke litt mer tid på å ta et mer ok bilde, så det i alle fall er et utgangspunkt som ser ut i dagslys.

Lenke til kommentar

*

Veit du hva enn bloggheader er? og redigere ett bilde. er gjort null komma null. men og lage enn header krever litt mer arbeid derfor spør jeg om hjelp :-) kan jeg forresten minne på at jeg har enn populær blogg og facebook side med 535 likes? så her er det mulighet for promotering for jobben:)

Selfølgelig vet jeg hva du snakker om, eller så hadde jeg spurt.

Saken er at ingen vil ta jobben gratis. Dette er pga det hjelper lite

med 500 likses på Facebook når ingen av disse kan være potensielle oppdragsgivere. Grunn nr2 er at bildene du serverer er elendige.

 

Men siden jeg er så snill har jeg laget et header til deg. Som takk kan du bare linke til denne tråden. :w00t:

 

 

post-116703-0-27602700-1321213546_thumb.jpg

 

 

http://jonasphilipe.blogg.no/

 

Edit dette var desverre den gamle bloggen. Dette beklager jeg.

Derfor laget jeg en ny header til deg. :)

 

 

post-116703-0-17574400-1321213804_thumb.jpg

 

 

http://jonasphilipe.no/

Endret av martin808
  • Liker 5
Lenke til kommentar

*

Veit du hva enn bloggheader er? og redigere ett bilde. er gjort null komma null. men og lage enn header krever litt mer arbeid derfor spør jeg om hjelp :-) kan jeg forresten minne på at jeg har enn populær blogg og facebook side med 535 likes? så her er det mulighet for promotering for jobben:)

Selfølgelig vet jeg hva du snakker om, eller så hadde jeg spurt.

Saken er at ingen vil ta jobben gratis. Dette er pga det hjelper lite

med 500 likses på Facebook når ingen av disse kan være potensielle oppdragsgivere. Grunn nr2 er at bildene du serverer er elendige.

 

Men siden jeg er så snill har jeg laget et header til deg. Som takk kan du bare linke til denne tråden. :w00t:

 

 

post-116703-0-27602700-1321213546_thumb.jpg

 

 

http://jonasphilipe.blogg.no/

 

Seriøst eller punkt1. feil adresse punkt to altfor elending:)

Lenke til kommentar

*snip*

Seriøst eller punkt1. feil adresse punkt to altfor elending:)

 

Adresen har blitt ordnet nå, headeren er perfekt du ser bare ikke de vakre linjene som gjør den til en lesermagnet. Tenkte å ramse opp alle fordelene den gir deg.

- Flere lesere

- Flere kvinnelige lesere

- Kan heve standaren på bloggen med opptil 100%

- Du får en retrostil som vil gi din blogg et 80-talls tema. Dette vil gjøre at du bli kjent som: "rockeblogger'n"

 

http://jonasphilipe.no/

 

Hvis du ikke er fornøyd med bilde kan jeg faktisk tilby meg å lage et nytt til deg. Bare si hva du er ute etter. :love:

 

*snip*

Vakker.

Jeg kan lage en til deg og, men jeg må skuffe deg mine tjenester er ikke gratis for alle så de headere koster nå 50,- stk.

Endret av martin808
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Veit du hva enn bloggheader er? og redigere ett bilde. er gjort null komma null. men og lage enn header krever litt mer arbeid derfor spør jeg om hjelp :-) kan jeg forresten minne på at jeg har enn populær blogg og facebook side med 535 likes? så her er det mulighet for promotering for jobben:)

 

Etter å ha scrollet litt opp og ned kan jeg ikke se en eneste kommentar på bloggen din. Wadap with the popularity brah? :tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...