Gå til innhold

Aopen H600B Silent


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hva er så fryktelig stille med lian li?

 

-mitt tips til deg er å skaffe deg en papst 80mm vifte på 12dB fra microplex.no, og sette den inn i psu'et på strømforsyningen du allerede har i kabinettet ditt (såfremt dette ikke er altfor varmt fra før av). denne løsningen er UHØRBAR, og fungerer utmerket på mitt chieftec psu a 340W.

lykke til :)

Lenke til kommentar
ja selvsakt er det dyrt har du ikke hørt at du betaler for det du kjøper. http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet566.htm eller så kan du kjøpe deg detta

 

Når man kjøper Lian Li så er det nesten som å kaste pengene ut av vinduet.

Betale 2000kr for en firkanta alu klump.

Betaler heller 800-1200 kr for et skikkelig solid kabinett i stål.

En annen ting som er problemet er at alle Lian Li kabinettene er så kjedelige. Er bare en børsta alu klump. Ikke noe spennende vettu.

Hvis jeg hadde kjøpt et kabinet til 2000kr så ikke f. om jeg hadde kutta i det, og da blir det fort kjedelig.

Kjøpt heller et kabinett til 800kr og lag noe bedre ut av det selv.

 

Er dere ikke sterke nok til å løfte 30 kilo så kan dere heller gå å trene litt.

Lenke til kommentar

lian li er ett dyrt fjortiss kabinett som av en eller annen snål grunn er på moten.

 

enig med fUsiOn, er dere så pinglete at dere ikke klarer å løfte ett vanlig kabinett, gå å tren, eller bli voksne først :roll:

 

Aopen kabinett er stort sett greie, men jeg har intrykk av at aopen PSU ikke er av spes bra kvalitet, har vært borti 4 aopen strømforsyninger som har tatt kvelden etter 2-3 år.

Lenke til kommentar

Takk for alle svar

Kabinettet jeg har idag er et maxi tower som er for stort.

Leser no testen her på hw.no

Hovedkortet er t Asus P2B med PII 350 MHz cpu.

Den fine er at cpu'en er uten vifte så den støyen slipper jeg

Må vel eventuelt sette inn 1 eller 2 ekstra vifter i kabinettet, men da kjøper jeg noen stille.

Lenke til kommentar
Har et gammlet hovedkort Asus P2B + cpu og minne, ønsker meg en nytt kabinett til dette HK

Eneste kravet er at det må være stille.

 

Så jeg har sett på dette http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=992...lAction=details er det noen har erfaring med dette eller vet om et annet kabinet som er stille.

 

Har bygget flere maskiner til bekjente med det kabinettet , det kan annbefales det har også en veldig støysvak stforsyning,faktisk samme som Fortron/source

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...