Gå til innhold

UV penn @ gfx kort:D


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja den vil virke, men d er litt vanskelig å bruke den når den ikke er en kulepenn!

 

BTW, hvordan kan du vite om de har det på Kvadrat eller ikke, det er jo umulig å spørre betjeningen!

De har det på Inter-Bok, pennene kalles for <Pilot G-1 0.7> men det er bare noen spessielle farger som virker da!

 

I butikken har de oxo et stativ med selvlysende stjerner og alt sånt, på det stativet er det en UV-lampe :D

Så jeg tok noen penner og tegnet litt i hånda, og gikk bort til UV-lampen for å skjekke hvilke farger og penner som virker!

Lenke til kommentar
Ja, drit tøft!

 

Fikk tak i penner i en bok-handel på Kvadrat  :D  

 

Testa det på et gammelt ISA kort jeg fant i kjelleren!

Drit bra effekt!!!! :woot:

 

Det ISA kortet var vel ikke fra den gamle dataen du bruker? (Profilen...) :p

 

Har gjort det selv, før jeg skulle se inni inverteren til katodene :D

 

Funka bra det! Har ikke merka noe til det nå når jeg ikke har lys på ihvertfall!

Lenke til kommentar

Jeg har faktisk en ISA slot på Hovedkortet mitt men jeg gidder ikke å bruke den!

 

Har ingen nyttige ISA kort, men har en god del av dem, siden faren min aldri kaster data deler!

 

Men det er jo greit å øve seg på de.

 

Har tenkt å bruke pennene på det nye hovedkortet oxo, når jeg får råd.

Har brukt rundt 3000 på vannkjøling til en data jeg ikke har....

Lenke til kommentar
HMF! Ble litt skuffet, var innom kilden's bokhandel, men neida, de visste ikke hva en "UV penn" er! Samtlige av de 7 andre butikkene jeg var innom (1 på Kilden, Litografen, og 5 stk på Kvadrat) visste heller ikke hva en UV penn er! Noen som vet spesifik hvor jeg kan få kjøpt det?!

 

Jeg skal oppgradere pcen via nettet og har jeg ingenting i mot å bare slenge en UV penn i korga, men eneste plassen jeg har sett det er på multicom, og siden jeg ikke skal kjøpe noe der gidder jeg ikke kjøpe en penn til 20kr og betale 100++ for porto og oppkrav!

Har du sett på Europris eller Nille ? Tror du finner det der ... :)

Lenke til kommentar

Viss dere leser litt på forumet til metku så står all info dere trenger om uv-pennene.

 

Vet ikke om de leder strøm, men de inneholder ikke syre iallefall ikke de metku testet fra bic. Uannsett så har alle data-komponenter et beskytende lag om seg, det er derfor mange pc'er overlever etter lekaskjer i vannkjøling :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hehe.. Ja det så helt sykt ut.. Har tenkt og prøve på Radeon 9600 256mb kortet som jeg får med nypcen i morgen.. : Uff.. Får håpe det ikke fucker noe da :p Jeg var på Interbok og så på penner.. De vet ikke en drit så spørr etter "Fluoristerte" penner ellerno sånt.. :p Så kan det hende at du finner det.. Pennene heter "Pilot G-1 . 100" og er i størrelse 0.7.. Jeg tok alle fargene på en lapp og sprang inn på et av doene på senteret.. (UV-lys der).. Og det er BARE Gul og orange som fungerer :p

 

OK ??

 

:yes: :smile: :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...