Gå til innhold

Battlefield 3 fryser etter 5-10 min


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

begynner å bli rimelig forbanna på bf3 jeg og nå.

 

Har gama sånn 50 timer nå. De første 40 av dem da hadde jeg ikke noe problemer med random dcer og problemer med å få connecta servere, men nå blir jeg så og si dca hele tiden av Ea online. Og dette problemet kommer helt random noen ganger kan jeg game en stund, andre ganger får jeg bare gama 10 sekunder, det hjelper noen ganger og rse pcen og rse origin og alt det der.

 

Men det er jo ikke sånn det skal være. Er det noen flere som har det problemet ?? Kan umulig bare være meg som har problemet lizm :p

Lenke til kommentar

Skjermkort: Gigabyte GeForce GTX 560Ti OC Version

Jeg hadde også store problemer i starten med BF3. Maskinen krasjet etter kort tid i spillet (5-15 min), noen ganger spotantreboot, andre ganger fryste alt seg.

De samme problemene hadde jeg med Bad Company 2 også, men der løste det seg ved å nedgradere driverne. Uten å gidde å bruke så lang tid på å feilsøking og testing, oppdaterte jeg BIOS på skjermkortet og klokket det ned fra 900mhz til 850mhz. Etter jeg gjorde dette har jeg ikke hatt et eneste problem med BF3.

Så får vi se etterhvert om jeg tør å klokke tilbake til 900mhz ;)

 

 

Uansett vil jeg anbefale alle som har problemer med BF3 å oppdatere BIOS på skjermkortet, samt å klokke det ned litt, FØR en klager på at BF3 er et dårlig produkt ;)

Lenke til kommentar

1 gang har spillet fryst, men det er etter flere uker uten å restarte/slå av maskin og spilt i flere timer.

 

Spillet avsluttes og går til desktop har skjedd par ganger ja, men er bare å starte spillet på nytt, eller ta seg en pause ;)

 

Merkelig mange problemer, minner om black ops QQing da den kom ut. Slet selv aldri med det spillet heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...