Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

tatt med 98 gram hasj, 25 xanax og 80 rivotril.


Gjest medlem-16183

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-16183

Hei, jeg fikk døra sprengt av politiet ved mistanke av omsetning av hasj og piller.

 

Tror dere politiet vil sette store ressurser for å finne ut hvor mye jeg har solgt til sammen, eller vil de bare ta utgangspunkt i det de fant? Da mener jeg å ta bankutskrifter, meldinger fra Telenor osv.

 

Advokaten og jeg venter på mere papirer fra politiet så vi vet hva de har.

 

Jeg ble tatt fordi det var meldinger på telefonen til en jeg solgte til.

 

Hva tror dere skjer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-16183

Lykke til forresten. Det suger sikkert å vite at man skal i fengsel(ikke at jeg har peiling på innsiden av norske fengsel), men you know; man må sone sin straff :thumbup:

 

Takk, men advokaten er nesten helt sikker på at han klarer samfunnstraff, så det går nok bra.

Endret av medlem-16183
Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183

Kom hit og si det der i trynet mitt så ser vi hvor tøff du er

 

og det er jo akkurat sånne pushere som meg, politiet ikke går etter. De vil ha storfiskene som supplerer til meg, de spurte om det i avhøret, men ikke faen om jeg tyster ass

Lenke til kommentar

Det Gaidaros sier er bare det at du har kjøpt, oppbevart og solgt dop, og at du visste at dette var ulovlig. Derfor kan du egentlig ikke klage på noen andre enn deg selv når det kommer til konsekvenser.

 

Btw, når du ikke tyster blir det ikke noen lavere straff akkurat.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183

jeg må uansett vitne mot de, uten mitt ord kommer de ingen vei og mitt ord får de aldri

 

OG JEG HAR ALDRI BLITT SPANA PÅ FOR FAEN

 

jeg stikker herfra og alle fuckings spekulasjoner, det her er latterlig.

 

en gjeng med internett nerder som rotter seg sammen mot en som spør om hjelp.

 

Jeg er faktisk et menneske med følelser og tanker jeg og. Unødvendig å begynne med personangrep, Gaidaros.

Endret av medlem-16183
Lenke til kommentar
faen ass, folk som deg gjør meg flau over den menneskelige rase. Og ikke kom her og si at hodet ditt tåler et hardt slag mot tinninga med et balltre

Straffeloven § 227

Med Bøder eller med Fængsel indtil 3 Aar straffes den, som i Ord eller Handling truer med et strafbart Foretagende, der kan medføre høiere Straf end 1 Aars Hefte eller 6 Maaneders Fængsel, under saadanne Omstændigheder, at Truselen er skikket til at fremkalde alvorlig Frygt, eller som medvirker til saadan Trusel. Under særdeles skjerpende omstendigheter, jf. § 232 tredje punktum, kan fengsel inntil 6 år idømmes.
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183
faen ass, folk som deg gjør meg flau over den menneskelige rase. Og ikke kom her og si at hodet ditt tåler et hardt slag mot tinninga med et balltre

Straffeloven § 227

Med Bøder eller med Fængsel indtil 3 Aar straffes den, som i Ord eller Handling truer med et strafbart Foretagende, der kan medføre høiere Straf end 1 Aars Hefte eller 6 Maaneders Fængsel, under saadanne Omstændigheder, at Truselen er skikket til at fremkalde alvorlig Frygt, eller som medvirker til saadan Trusel. Under særdeles skjerpende omstendigheter, jf. § 232 tredje punktum, kan fengsel inntil 6 år idømmes.

 

 

Han sier at jeg må ha hjelp fra hele familien min hvis han skal komme hit, jeg sier at han er ikke så stor at et balltre ikke stopper han, Jeg har aldri sagt jeg skal slå han

 

og jeg skal slutte å spørre om hjelp her. Hver eneste gang jeg spør om noe blir jeg person angrepet av kvisete nerder

Lenke til kommentar

jeg må uansett vitne mot de, uten mitt ord kommer de ingen vei og mitt ord får de aldri

 

OG JEG HAR ALDRI BLITT SPANA PÅ FOR FAEN

 

jeg stikker herfra og alle fuckings spekulasjoner, det her er latterlig.

 

en gjeng med internett nerder som rotter seg sammen mot en som spør om hjelp.

 

Jeg er faktisk et menneske med følelser og tanker jeg og. Unødvendig å begynne med personangrep, Gaidaros.

Haha, litt morsomt at du kommer med den.

 

Men uansett; å få deg til å endre mening er som å få en stein til å svømme.

Lenke til kommentar

Jeg er faktisk et menneske med følelser og tanker jeg og. Unødvendig å begynne med personangrep, Gaidaros.

Personangrep? He,he... Legg nå til side den tjobangen og les gjennom din egen tråd så ser vi alle hvem som tyr til personangrep:

:

Problemet til idioten over meg er at det han sier ikke stemmer. Faen til patetisk nerd skal du lete lenge etter, går gjennom innlegsshistorien min for å fornærme meg på nettet. Idioten er sikkert sint fordi han er jomfru enda

 

HVA FAEN ER DET DU PREIKER OM? KOM DEG VEKK FRA TRÅDEN MIN. DU PRATER JO BARE TULL!

 

faen ass, folk som deg gjør meg flau over den menneskelige rase. Og ikke kom her og si at hodet ditt tåler et hardt slag mot tinninga med et balltre

Altså, ifølge vanlig forståelse av en tekst har du både personangrepet meg i tillegg til at du har kommet med alvorlige trusler.

 

Men ok. siden du utfordrer meg til å komme og fortelle min mening til deg opp i ansiktet på deg,så bare send meg adressen din på PM så kommer jeg. Ekke noe problem det, iallefall ikke for meg.

 

G :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...