Gå til innhold

To raske spørsmål angående GTX 570


DjN9o

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg vurderer å kjøpe meg et nytt grafikkort siden BF3 har ankommet, og Skyrim og Diablo 2 står på trappene. Valget har foreløpig falt på GeForce GTX 570 1280MB PhysX.

 

Sp. 1: Vil dette kortet kjøre godt/greit BF3 på high? Trenger ikke å kjøre det "smud" på ultra med mye AA osv.

Sp. 2: Er dette kortet det samme som dette?

 

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

her er det veldig mange forskjellige meninger ute å går.

Jeg prøver selv å velge hvilket grafikkort jeg skal ha, og så vidt jeg kan skjønne skal 570 definitivt klare bf 3 på high, og ser ut til å skulle klare ultra hvis hvis man bruker en moderat mengde AA osv.

de to kortene er så vidt jeg kan skjønne identiske, men har 2 forskjellige varenr fordi det ene er med det nye batman spillet.

iom. at det med batman spillet er på kampanje og koster mindre en det andre bør valget være åpenbart. hvis du er heldig er jo batman gøy også :)

Endret av SirAmp
Lenke til kommentar

Jeg har hørt at Gainwardkortet skal bråke litt. Hva synes dere?

 

Det var det jeg som skrev, så arni90(tha pro) fikk bekreftet det(vis du tenger på det da). Ja det bråker litt, men tror du at du hører det når du sitter og gamer med masse lyd? :p Men det støyer litt til vanlig. men jeg legger ikke særlig merke til deg fordi jeg sitter med headsett(G35).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...