Gå til innhold

Sniktitt: Syndicate (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slutt å skrive at de gjenoppliver en klassiker. De gjør slettes ikke det. De lager et drittspill som ikke har noe særlig tilfelles med klassikeren og bare limer navnet på. Det som irriterer med det er at klassikerene er elsket pga at det hadde bra gameplay. Det er ingen spill som har blitt klassikere alene på grunn av universet det tar sted i. Og nå tar de altså og endrer det taktiske elementet som alle elsket i Syndicate og erstatter det med "tretten på dusinet" gameplay.

Lenke til kommentar

Jaja, da ble det ikke noe nytt syndicate på meg. Nok ett FPS. Det kommer ut nok til å holde FPS fixen min fylt til randen i lang lang tid.Ser heller ikke ut til at han fikk med seg Mind Hack, som lot deg hacke fienden og få han på din side i en viss tid.Synd, mulig det blir med kjøp etterhvert for co-op, men da må jeg få med meg 2-3 venner på det.PS: Sandkasse metaforen var ganske slapp, eller mener du Syndicate 1 var ett barnespill?

 

MindJack mener du vel? og joda, er enig med deg, de to kan definitivt sammenlignes, eneste forskjellen er at MindJack er 3dje person cover and shoot typen spill.

Lenke til kommentar

Det som er viktig for meg er om spillet virker konsollifisert.

 

... Det er eit FPS i staden for isometrisk taktikk.

 

Press x, Press y. Click u and i to browse menu. Press enter to select and home to go back.

 

Hvorfor pokker skal jeg måtte gjøre dette når jeg har mus?

 

En Fps revive av syndicate kan bli dritkult nok det. Bare de holder seg tro til syndicate som det en gang var. Husker det en gang var en kultverden rundt syndicate som rundt Dune. Gjerne ikke like utberedt ettersom Frank herbert gjorde en litt bedre jobb med bakgrunnsfotfeste. Men folk gikk nå uansett rundt med kapper og solbriller i ekte stil lenge før matrix var påtenkt.

 

Men det kommer nok til å selge gull uansett. Folk driter jo som regel i gameplay og utbytte av spill idag sålenge de har multiplayer og 1080p.

Endret av gnugfur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...