Gå til innhold

Secret Santa 2011 - Gi en julegave til en forumbruker!

Latias

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Står mellom biff og bacon.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Klarte å prestere å knuse min når jeg sklei på isen.. Får gå til innkjøp av en ny :( Sender lørdag tenker jeg.

Skrevet

Jeg lurer på om jeg er lett eller vanskelig å kjøpe gave til :p

Og håper nisseungen min liker gaven sin ^^ Synes det var litt vanskelig sjøl.

Skrevet

Da var gave innkjøpt og pakket inn. Regner med den blir sendt i morgen. Var ikke bare enkelt å komme på no gitt. Begynner å bli spent på hva min SS har funnet på :)

Skrevet

Har vært i de 2 byene rundt der jeg bor får å finne det jeg lette etter, også her jeg bor. Men de har ikke det noen steder.

Finner det på nettet, men blir ikke levert før etter nyttår.

Så får da bare finne på noe nytt da :p

Skrevet (endret)

Noen som har peiling på en nettbutikk som kan sende varer til en annen adresse enn kjøperen? Eller noen som vet om en måte å sende til noen andre via PayPal??

Endret av DividedByZer0
Skrevet

Tenkte jeg skulle få sendt gaven snart, men våkna opp med låst rygg og har nå brukt 3 timer på å komme meg ut av senga og vente på at pillene skal funke :p *utsette til etter eksamen på fredag*

Skrevet

Noen som har peiling på en nettbutikk som kan sende varer til en annen adresse enn kjøperen? Eller noen som vet om en måte å sende til noen andre via PayPal??

Noen? :p

De fleste nettbutikker har vel en leveringsdresse og en faktureringsadresse?

Skrevet (endret)

Noen? :p

De fleste nettbutikker har vel en leveringsdresse og en faktureringsadresse?

Ja men da er den ikke gaven pakket inn D:

Også må dem ta PayPal :p

Endret av DividedByZer0
Skrevet

Amazon.co.uk tar PayPal og pakker inn gaven mener jeg på å huske når jeg bestilte fra dem sist :)

Skrevet

Dere må bare huske å sette på nok frimerker ;) holdt på å glemme meg ut i dag, men klarte å få den sendt. Var på vei hjem og kom plutselig på at jeg hadde glemt frimerker ;)

Men men, nå gleder jeg meg til pakken til meg kommer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...