Gå til innhold

For oss som koser oss med BF3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Battlefield 3 må være noe av det bedre jeg har spilt dette året. Har ikke opplevd mange bugs enda, så har vell vært heldig. Litt kjedelig å spille alene. Spiller med noen kompiser, så da er det awesome å spille online! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Digger alt i bf3 untatt recon-spillere som klager på at de har shit team når de bare ligger i busken og får kill etter kill :nei:

har da ca 30 timer ingame, men føles ut som jeg har bare spilt i et par timer :!: Årets spill imo!

Skrevet

Har hatt et par kamper som recon i det siste der jeg utelukkende spotter, markerer mål med lasergreia og tar bare killshots. Havner nederst på stigen nesten hver gang, men synes det er utrolig morsomt å bidra til lagets seier. Burde vært mer "lønnsomt" for en recon å gjøre disse tingene, 10 poeng per spot \ lasermarkering er litt lite, i og med at classen heter recon (altså gi info til lagkameratene) og ikke vanlig sniper.

Skrevet

Du får 30 poeng per spot du har med MAVen :)

På det meste har jeg fått 17 survailance-ribbons i en runde. Spiller rush som attacker og bare ligger og spotter hele tiden. Får stort sett 30 poeng per kill.

Skrevet (endret)

Jeg hadde ett par runder med MAV'en på en rush server i går. 56 Surveilance ribbons og utalllige MAV'er, Spawn points, SOFLAM og TUGS ødelagt for motstanderene. Null kills og 1 death som attacker. 9050 poeng på en runde. Hadde 2 Surveilance medals på 2 runder...

Sånn skal du spille recon :dribble: . Liker å tro at den konstante spottinga mi gjorde at laget vant. Det var i allefall mange tilfeller der jeg så dem springe forbi folk, for så å snu seg og ta dem etter at jeg hadde spotta. Folk som hadde fallt dem i ryggen ellers.

Endret av MrLee
  • Liker 2
Skrevet

Flott at flere bidrar med å spotte. Jeg har stort sett automatikk i å spotte det jeg ser, dermed vil også de som dreper meg bli knertet av lagkompiser! Enig i at 10 poeng er for lite, da det ofte betyr å drepe eller bli drept for de i området...

Endelig begynner jeg å få litt go'-følelse av å være med i spillet. BF3 begynner å minne litt om BF2 etter at man blir litt bedre kjent med kart og våpen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...