Sheldon C Skrevet 30. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2011 Jeg skal fjerne tapet for første gang og behøver litt gode råd En av veggene er mur, de andre er treplater. Har hørt noen snakke om å bruke damp for å få svineriet til å løsne. Fant denne på Biltema. http://www.biltema.no/no/Bygg/Maling-og-Fuging/Verktoy/Tapetfjerner-WPR-45/ Noen som har gode/dårlige erfaringer med slikt apparat? Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 30. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2011 Er det glassfiberstrie eller papirtapet? Hvis det er glassfiberstrie er det enkleste å hel sparkle veggene, er det papirtapet får du kjøpt remedier du tilsetter i vann som du fukter veggen med som løser opp limet og så skraper du det av. Damp er effektivt men da tror jeg det er bedre å ta kontakt med malerbutikk å leie en proff maskin. Den fra biltema funker sikkert men er trolig veldig treg. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2011 Det er snakk om papirtapet. Jeg tar kontakt med malerbutikk og hører. Takk for tipset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå