Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Aralditt eller....


knut71

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå vet jeg jo ikke hva slags Audi du har, eller nøyaktig hva som har skjedd, og dermed hvorvidt dette er til nytte for deg...

Men vil likevel bare nevne at til feks A4 så selger VAG reparasjons-sett for øvre frontlykt-fester.

 

Det som vanligvis skjer er at de øvre feste-ørene knekker et eller annet sted mellom lampehus og skruen som holder lykten i frontseksjon, og i såfall fungerer rep-settet utmerket.

Man skjærer da av de gamle ørene (restene av dem) helt inne ved rota, og ny brakett med ører passer så i spor på lampehus så man skrur det fast med medfølgende skruer.

 

 

Er man nøye med skjæring blir det både lite synlig og holdbart etterpå, og det koster ca 200 kroner.

 

 

Ser slik ut til A4 B6;

 

post-56388-0-85091900-1319994751_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Nå vet jeg jo ikke hva slags Audi du har, eller nøyaktig hva som har skjedd, og dermed hvorvidt dette er til nytte for deg...

Men vil likevel bare nevne at til feks A4 så selger VAG reparasjons-sett for øvre frontlykt-fester.

 

Det som vanligvis skjer er at de øvre feste-ørene knekker et eller annet sted mellom lampehus og skruen som holder lykten i frontseksjon, og i såfall fungerer rep-settet utmerket.

Man skjærer da av de gamle ørene (restene av dem) helt inne ved rota, og ny brakett med ører passer så i spor på lampehus så man skrur det fast med medfølgende skruer.

 

 

Er man nøye med skjæring blir det både lite synlig og holdbart etterpå, og det koster ca 200 kroner.

 

 

 

Ser slik ut til A4 B6;

 

post-56388-0-85091900-1319994751_thumb.jpg

 

Dette er nøyaktig det som har skjedd.

Min audi er forøvrig en Audi 80 S2 så spørs om de har tilsvarende til min..

 

Takkk for tipset.

Skal helt klart bortom møller og høre om de har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...