Gå til innhold

[Løst] Hopper ut av bf3


eirikbbb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm...ja. Har såvidt prøvd Bf3 og mitt problem er at skjermen går i svart etter x antall minutter, må restarte pc'en for å få kontakt. Temperaturene er greie, selv om de er de høyeste jeg har registrert. Såvidt jeg kan se på nettet er slikt ganske vanlig, vet ikke om det finnes noen enkle løsninger? :hmm:

Lenke til kommentar

Vær obs på at det er fremdeles en viss crashing på servere enda. Det er langt i fra så ille som det var i beta - men om du spiller mange timer i strekk så er det en god sjanse for at du kan oppleve en server crash (gjerne spesiellt på 64-mans servere, dog jeg har ikke testet nok til å si med sikkerhet om det er sant).

 

Når det skjer så hopper BF3 rett ut til windows uten særlig notis - men du vil kunne se manageren si at du disconnectet fra server. prøver du å reconnecte igjen med en gang står det at du ikke kan kontakte serveren. Sereverene rebooter dog raskt - innen 1-2 minutter maks i min erfaring, men du må gjerne oppdatere listen for å finne den igjen.

 

Jeg har også opplevd BF3 crashe skikkelig - altså selve programmet - men det er relativt skjeldent. Jeg tror jeg bare har sett det 2 ganger så langt på mine 16-eller-så timer spilling siden release. Hvis BF3 programmet crasher skikkelig så før du "programmet sluttet å svare", ihvertfall i mitt tilfelle.

 

Jeg ville ihvertfall sjekket først og fremst at det ikke er server-issues som står bak det du opplever :) Disse kan du ikke gjøre noe med, og må nok vente på at DICE bugfixer litt videre på server-softwaren.

 

-Stigma

Lenke til kommentar

Vær obs på at det er fremdeles en viss crashing på servere enda. Det er langt i fra så ille som det var i beta - men om du spiller mange timer i strekk så er det en god sjanse for at du kan oppleve en server crash (gjerne spesiellt på 64-mans servere, dog jeg har ikke testet nok til å si med sikkerhet om det er sant).

 

Når det skjer så hopper BF3 rett ut til windows uten særlig notis - men du vil kunne se manageren si at du disconnectet fra server. prøver du å reconnecte igjen med en gang står det at du ikke kan kontakte serveren. Sereverene rebooter dog raskt - innen 1-2 minutter maks i min erfaring, men du må gjerne oppdatere listen for å finne den igjen.

 

Jeg har også opplevd BF3 crashe skikkelig - altså selve programmet - men det er relativt skjeldent. Jeg tror jeg bare har sett det 2 ganger så langt på mine 16-eller-så timer spilling siden release. Hvis BF3 programmet crasher skikkelig så før du "programmet sluttet å svare", ihvertfall i mitt tilfelle.

 

Jeg ville ihvertfall sjekket først og fremst at det ikke er server-issues som står bak det du opplever :) Disse kan du ikke gjøre noe med, og må nok vente på at DICE bugfixer litt videre på server-softwaren.

 

-Stigma

 

Det kresjer hele tiden. sjelden jeg klarer og spille en hel runde. pcn er helt ny og har bra nok pc til og kjøre Bf på ultra. men den kresjer og så må jeg starte på nytt. håer det er en kjempe bug på spille og ikke noe på pcn min

Lenke til kommentar

Det kresjer hele tiden. sjelden jeg klarer og spille en hel runde. pcn er helt ny og har bra nok pc til og kjøre Bf på ultra. men den kresjer og så må jeg starte på nytt. håer det er en kjempe bug på spille og ikke noe på pcn min

 

nei, da det er det nok ikke server-crasher.

Får du værken feilmelding eller bluescreen ved crashene? Hvis ikke så er det veldig vanskelig å gå frem med å feilsøke det.

 

-Stigma

Lenke til kommentar

Lurer på om folk med PS3 har samme problem

 

Selv skal eg spille gjennom BF2 nå

Om et års tid er vel BF3 ferdigutvikla og klar for meg + 1/2 pris på spillet.

Det blir igrunnen som å laste ned en screener/cam divx film som ødelegger film opplevelsen. Da er det bedre å vente på BD versjonen :tease:

 

http://www.geforce.com/Optimize

 

Rock Stable: How to Get Your PC in Tiptop Condition

Crashes and instability are the foes of every gamer. This guide walks you through the finer points of maintaining a stable PC.

Mon Oct 31, 2011

 

How To Build A Kick-Ass Battlefield 3 PC

From $620 to just under $2,000, we show you how to build a kick-ass Battlefield 3 PC for any budget.

Sat Oct 29, 2011

 

 

How to Get Rid of Lag

From framerate stuttering to network latency, Koroush Ghazi walks you through the various forms of lag and how to get rid of them.

Fri Oct 21, 2011

Endret av mago
Lenke til kommentar

Du burde kanskje tatt en titt på Battlelog sitt forum hvor det er over 3064 svar i under tråden "Battlefield 3 Crashing": http://battlelog.battlefield.com/bf3/forum/threadview/2832654489414318022/

 

 

Her har mange skrevet om de samme probleme du har.

 

Jeg har også samme problem som deg.

 

Er desverre bare å vente på en patch update :/

 

hei. jeg fikk opdatert biosen min. da funker det litt bedre.

 

snakket med nvidia hvis du har det samme så kanskje dette hjelper

 

 

 

Hello Eirik,

 

Thank you for updating us,

 

As a part of troubleshooting please contact your motherboard manufacturer and update the BIOS. The reason why I am requesting you to contact your motherboard manufacturer for BIOS update is because the BIOS updates are specific to the motherboard models and are available with your motherboard manufacturer. These updates are very crucial and needs to be done with their guidance.

 

We have an article on the NVIDIA website which lists some very useful troubleshooting steps to resolve this issue.

 

I request you to visit the link given below and perform these steps and check it they are helpful.

 

http://nvidia.custhelp.com/cgi-bin/nvidia.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=22

 

Please feel free to contact us, if you have any further questions.

 

Regards,

Anupama Innocent,

NVIDIA Customer Care

Customer By Email (Eirik Berg)

Lenke til kommentar

Er det denne feilmeldingen du får?

Min lenke

 

Jeg har fått dette problemet etter at jeg la inn siste driver, men feilen som sådan virker å ha vært tilstede siden Vista-tiden. (I siste innlegg foreslås å endre instillingene i nvidia kontrollpanel, det gjorde ingen forskjell hos meg.)

 

I første innlegg finnes en link til Microsoft side om Timeout Detection and Recovery, og hvordan man kan fikse dette i registry. Denne siden omtaler dog Vista, og Windows 7 har ikke disse nøklene.

 

På en annen side fant jeg en beskrivelse av hvordan man kan opprette disse i Windows 7 og sette verdi for å forhindre dette avbruddet. Jeg får lagt inn endringen, men etter restart er verdien tilbakestilt.

Min lenke

 

Jeg får se om jeg kommer på noe lurt, ellers så blir det å gå tilbake til forrige driver jeg hadde.

Lenke til kommentar

Er det denne feilmeldingen du får?

Min lenke

 

Jeg har fått dette problemet etter at jeg la inn siste driver, men feilen som sådan virker å ha vært tilstede siden Vista-tiden. (I siste innlegg foreslås å endre instillingene i nvidia kontrollpanel, det gjorde ingen forskjell hos meg.)

 

I første innlegg finnes en link til Microsoft side om Timeout Detection and Recovery, og hvordan man kan fikse dette i registry. Denne siden omtaler dog Vista, og Windows 7 har ikke disse nøklene.

 

På en annen side fant jeg en beskrivelse av hvordan man kan opprette disse i Windows 7 og sette verdi for å forhindre dette avbruddet. Jeg får lagt inn endringen, men etter restart er verdien tilbakestilt.

Min lenke

 

Jeg får se om jeg kommer på noe lurt, ellers så blir det å gå tilbake til forrige driver jeg hadde.

 

Dette får jeg opp, så det er det samme. men gikk inn på et prog som heter SIW så kom det er feil mld på ram brikken. jeg kan ingen ting om det. har lagdt med to filer

post-259158-0-16471900-1320429603_thumb.png

post-259158-0-58752700-1320429615_thumb.png

Lenke til kommentar

nå funker det ikke :p. men det kommer opp en feil. at nvidia driver min stopper. noe om winovs karnel.

 

det står at driveren har stoppet og fungere

Har du et fabrikkoverklokket kort, eller overklokket kort i det hele tatt?

 

 

det står at det er overklokket

 

ASUS GeForce GTX 570 1280MB PhysX CUDA

heter skjermkortet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...