Gå til innhold

[Løst] Hopper ut av bf3


eirikbbb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

da får jeg beskjed om og laste ned en nyere driver :/

 

Da har du kanskje installert Nvidia update også? Mulig du kan avinstallere kun denne, men evt. kjør ny (clean) installasjon, velg avansert, og klikk bort update.

 

Jeg opplever ikke disse problemene med 275-driveren, så den får bli til Nvidia har ordnet opp i tøvet sitt. Nå spiller jeg ikke BF3, men slike feilmeldinger er noe drit uansett spill.

Lenke til kommentar

Nå har jeg kanskje fått fikset problemet. Skjermkortet var overclocked så jeg stilte det tilbake til fabrikkinnstillinger/clock, også avinstalerte jeg Asus GamingOSD. Før klikket spillet på hver loading av ny bane i Campain og Multiplayer, nå har jeg forløpig spilt et par runder i begge uten crash.

 

Antagligvis var det Asus Gaming OSD som utgjorde crashen utifra det jeg også har lest andre steder, utrolig isåfall at et program skal gjøre så mye faenskap :p

 

Jeg kjører nå 285.38 drivern, skal nå prøve med 285.62 og se om det fungerer ;)

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Nå har jeg satt inn 8800 gtx kort inn i datan min. instalert driveren på nytt. da ble alt løst. betyr det da at Gtx 570 kortet er ødelagt. kan jeg bare sende det inn der jeg kjøpte deg og si jeg skal ha et nytt ett?

Det høres jo veldig ut som om det er skjermkortet som er defekt. Om du skal kontakte nettbutikken for en erstatning er opp til deg, men jeg hadde definitivt gjort det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...