LKUK Skrevet 27. oktober 2011 Skrevet 27. oktober 2011 Regner med de fleste av dere har skaffet dere spillet. Hva synes dere så langt? Jeg synes Battlefield 3, i likhet med Dead Island er årets to største skuffelser så langt. Allerede etter første skuddløsningen i Battlefield 3 ble jeg enormt skuffet. Hva synes dere?
Marius5051 Skrevet 27. oktober 2011 Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Jøss, spillet har vært ute i omlag 18 timer, og du er allerede skuffet? Da kan du jo ikke ha rukket å gi det en skikkelig sjanse vel? Edit: Grunn til denne missnøyen, btw? Endret 27. oktober 2011 av Marius5051
Inzane Cat Skrevet 27. oktober 2011 Skrevet 27. oktober 2011 Hvor mange forskjellige tråder trenger vi!?
firberblad Skrevet 27. oktober 2011 Skrevet 27. oktober 2011 Skal uttale meg på om spillet når jeg får det til å virke... Utrolig mye krøll med punkbuster. Prøvde så reparer, men det endte bare med at spillet mener det ikke er isntallert. så jeg trykker installer. OG når jeg tror det er ferdig så står det klar til nedlastning...gjør det..og så står det klar til nedlasting. Laster ned og installer mer..og så er det klar til nedlasting igjen. Kan jeg avinstallere det ? nei, fordi Origin tror ikke spillet er installert. And so on
samco Skrevet 27. oktober 2011 Skrevet 27. oktober 2011 Enig med at det er et av de mest overhypa spillene dettte året.... Stor skuffa over hele greia.. bf har mista sjarmen ble bare et desperat forsøk på å slå cod desverre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå