Gå til innhold

"warcraft history" kilder

Anbefalte innlegg

Skrevet

hey legger dette inne i WOW forumet, selv om det egentlig ikke handler om wow (der forsvant 80% av dere :) )

Grunnet et ganske stort prosjekt jeg har begynt på i warcraft 3, trenger jeg så mye warcraft historikk som mulig, men sliter litt med å finne "riktig content" og lurte derfor på om noen her vet hvor jeg kan få tak i så mye warcraft-history som mulig (official) (er interessert hovedsakeli i det som går fra start->starten på reign of chaos

http://www.wowwiki.com/History_of_Warcraft har jeg blant annet funnet frem til nå, og selvfølgeli spillene

er det noe mer å hente der ute? (jo mer jo bedre, går ikke ann å få for mye til dette prosjektet :) )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

siden prosjektet er i warcraft3 så vil du kanskje gå utifra at jeg har spilt gjennom dette?

men ok kan forøvrig nevne at det ikke er nødvendig å nevne ting som "warcraft 1 orcs and humans" eller 2 "tides of darkness" eller treer'en ettersom disse er opplagt kilder :9

Skrevet

tusen takk, det var slikt jeg så etter ja, blir bare litt redd når tittellen sier "world of warcraft" er hovedsakeli mer konstruktivt for prosjektet å se "ovenfra" perspektiv-messig

kontra at man ser utifra "john the traveler" som reiser rundt og gjør quests

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...