Gnurk! Skrevet 26. oktober 2011 Skrevet 26. oktober 2011 hey legger dette inne i WOW forumet, selv om det egentlig ikke handler om wow (der forsvant 80% av dere ) Grunnet et ganske stort prosjekt jeg har begynt på i warcraft 3, trenger jeg så mye warcraft historikk som mulig, men sliter litt med å finne "riktig content" og lurte derfor på om noen her vet hvor jeg kan få tak i så mye warcraft-history som mulig (official) (er interessert hovedsakeli i det som går fra start->starten på reign of chaos http://www.wowwiki.com/History_of_Warcraft har jeg blant annet funnet frem til nå, og selvfølgeli spillene er det noe mer å hente der ute? (jo mer jo bedre, går ikke ann å få for mye til dette prosjektet )
1245112654122755325882462 Skrevet 26. oktober 2011 Skrevet 26. oktober 2011 Du kan jo spille warcraft serien? Mye oppbygging av World of Warcraft er kommet spesielt i fra Warcraft 3 så vidt eg kan forstå så er også Mist of the Pandaria bygd på dette spillet også.
Gnurk! Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter Skrevet 26. oktober 2011 siden prosjektet er i warcraft3 så vil du kanskje gå utifra at jeg har spilt gjennom dette? men ok kan forøvrig nevne at det ikke er nødvendig å nevne ting som "warcraft 1 orcs and humans" eller 2 "tides of darkness" eller treer'en ettersom disse er opplagt kilder :9
Jarik Skrevet 26. oktober 2011 Skrevet 26. oktober 2011 Det finnes flere bøker som bygger ut historien til Warcraft-universet. http://www.amazon.com/s/ref=nb_sb_ss_c_1_8/192-1861275-6370133?url=search-alias%3Dstripbooks&field-keywords=warcraft&sprefix=warcraft
Gnurk! Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter Skrevet 26. oktober 2011 tusen takk, det var slikt jeg så etter ja, blir bare litt redd når tittellen sier "world of warcraft" er hovedsakeli mer konstruktivt for prosjektet å se "ovenfra" perspektiv-messig kontra at man ser utifra "john the traveler" som reiser rundt og gjør quests
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå