Gå til innhold

GTA V er annonsert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel bare posisitvt om spillet kommer ut til så mange plattformer som mulig? Personlig kunne det ikke falt meg inn å spille det på Vita, men er jo fint at folk som ønsker det har muligheten.

Vel, om V'en står for "Vita" er det ganske sikkert eksklulsivt for vita. Og det er ikke positivt.

Lenke til kommentar

Det har du rett i, men jeg kan garantere deg at selv om Sony hadde betalt alt de eier og har for den eksklusiviteten, så ville ikke ikke det blitt noe av. Vita kan selvsagt bli en suksess, men den vil aldri gi et større marked for spill en det PS360 er i dag, dermed vil Rockstar North heller aldri vurdere det som en eksklusiv plattform.

Lenke til kommentar

Gleder meg SYKT!

 

Har spilt alle spillene (utenom de som kom på håndholdt).

 

Husker jeg spilte GTA hos en kompis for utallige år siden :D

 

San Andreas var desidert det beste GTA spillet. GTAIV var kult, men tanke på den nye motoren og realismen, men det var som et skall hvor innholdet var tomt.

 

Logoen forteller MEG at det er basert i USA og at V'en indikerer på at det er i Vegas, noe som hadde vært en perfekt unnskyldning for Rockstar når de har sjansen :)

 

 

1 uke til traileren kommer :D

Lenke til kommentar

San Andreas var desidert det beste GTA spillet. GTAIV var kult, men tanke på den nye motoren og realismen, men det var som et skall hvor innholdet var tomt.

 

Dette er mer eller mindre kortversjonen av hvorfor jeg aldri fullførte.

 

Angående plassering håper jeg mest av alt at det er en ny by, dernest at de har pusset opp San Andreas. Litt fordi GTA SA er ett av mine absolutte favorittspill, litt fordi det er et område som syder av forskjellig liv og tilsynelatende grenseløse områder å utforske.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Ja konge om GTA V utspiller seg i staten San Andreas. Eller kanskje en ny stat? Den grønne logoen fikk meg til å tenke på den irske familien McCreary fra GTA IV.

Bare en tanke Washington D.C, Boston,Denver.Houston og New Orleans. hmmm

 

 

 

Traileren vil nok avsløre hva det er og jeg håper egentlig på de samme byene med flere som San Andreas hadde.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Blir skeptisk til både logoen, og det at de kaller det GTA 5.

Hadde håpet det skulle bli slik GTA SA var til GTA III, altså samme grafikk motor, men denne gang fokus på massivt innehold. Dette kan jo selvfølgelig skje, men at det kaller det GTA5 indikerer jo egentlig at alt er helt nytt.

 

Det håper jeg egentlig at det er. Jeg likte ikke hva GTA IV var, alt fra kjøretøyfysikken til kontrolleren til den ekstremt tomme Libery City, som flere gange tidligere hadde blitt portrettert langt mer levende og innholdsrik enn den ble i IV.

 

Kanskje får vi en flunka ny by med helt nye karakterer - selv om Brucie gjerne skal dra en da capo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...