Gå til innhold

Nå får HTC-mobilen din gratis nettlagring


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men det er selvsagt koselig at også Android får være med på skyen.

Javisst. Apple lagrer f.eks. de 1000 siste bildene dine i skyen i 30 dager. Etter 30 dager så sletter de bildene dine.

 

Android på sin side lagrer de uendelig siste bildene dine i 30 dager. Etter 30 dager, ja, så lagrer de dem jommen meg litt til (hint: for alltid) :whistle:

Lenke til kommentar

Men det er selvsagt koselig at også Android får være med på skyen.

Javisst. Apple lagrer f.eks. de 1000 siste bildene dine i skyen i 30 dager. Etter 30 dager så sletter de bildene dine.

 

Android på sin side lagrer de uendelig siste bildene dine i 30 dager. Etter 30 dager, ja, så lagrer de dem jommen meg litt til (hint: for alltid) :whistle:

 

Nå vet jeg ikke med dere, men jeg tar en del bilder, og ville nok fylt opp de 10 GB meget kjapt. Fordelen med at iCloud bare lagrer de 1000 siste bildene eller 30 dager er at du aldri vil fylle den helt opp. Samtidig så kan du ha icloud innstallert på pc'en så vil alle bildene du tar med telefonen bli flyttet til icloud og så ned til pc'en. Slik at du har en kopi der. Så får man lagre sine 100-200 GB med bilder en mer egnet plass. I allefall til man får 1TB icloud eller HTC sky lagring.

 

 

 

Lenke til kommentar

Men det er selvsagt koselig at også Android får være med på skyen.

Javisst. Apple lagrer f.eks. de 1000 siste bildene dine i skyen i 30 dager. Etter 30 dager så sletter de bildene dine.

 

Android på sin side lagrer de uendelig siste bildene dine i 30 dager. Etter 30 dager, ja, så lagrer de dem jommen meg litt til (hint: for alltid) :whistle:

 

Nå vet jeg ikke med dere, men jeg tar en del bilder, og ville nok fylt opp de 10 GB meget kjapt. Fordelen med at iCloud bare lagrer de 1000 siste bildene eller 30 dager er at du aldri vil fylle den helt opp. Samtidig så kan du ha icloud innstallert på pc'en så vil alle bildene du tar med telefonen bli flyttet til icloud og så ned til pc'en. Slik at du har en kopi der. Så får man lagre sine 100-200 GB med bilder en mer egnet plass. I allefall til man får 1TB icloud eller HTC sky lagring.

Google har ingen 10GB grense. Du kan laste opp så mye du vil og de blir aldri slettet.

Lenke til kommentar

Sakset fra DropBox sine forum siden noen ikke gidder å bruke nettleseren sin: This offer appears limited to NEW HTC devices with SenseUI 3.5. You have to login to the dropbox app installed on a 3.5 rom. It will then bump your storage limit according to reports. Moronically enough, ANY user of ANY android device can install a SenseUI 3.5 based rom on their phone (Evo 3D for example). This bypasses the requirement that you actually BUY a new SenseUI 3.5 model from HTC. I'd imagine a patch will soon be out to tell the app its installed on a Sense 3.5 ROM as well.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...