Gå til innhold

[Løst] Jotta Online Backup


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har brukt jotta nå i 2 mnd. Byttet fra mozy.

Liker godt mobilklienten. Man får tilgang til filene over alt.

 

Men alt i alt, likte jeg mozy bedre. Den hadde flere funksjoner.

Hadde det ikke vert for de nye plassbegrensningene hos mozy vill jeg ha fortsatt hos dem.

 

Men alt i alt, med tanke på at det er en Norsk tjeneste, pluss at prisen ikke er gal. Så har jeg ingen problemer med og anbefale Kotta videre.... :)

Lenke til kommentar

https://www.jotta.no/

Har kjøpt denne online tjenesten...49kr mnd eller velg for ett år av gangen, 490kr året;) Laster opp som bare det her nå;)..ja du kan få opptil 100gb gratis ved å verve andre til å bruke tjenesten også.

 

Hmm, ikke blodpris, og norsk, litt hyggelig det. Hvordan er sw? Stabil? Og opplastingshastighet?

 

Ja nå har ikke jeg verdens raskeste nett..1,8mb ned og ikke sikker hvor rask den er opp,men går da fremover.Med en 5-600gb tar det selvfølgelig tid.Hadde en bare hatt feks nextgentel 40mb ned og 20mb opp,er lagt i gata her,men har ennå bindingstid på det jeg har nå..men regner vel med å bli ferdig før Jul..hehe :dribble:

 

De har ingen tilbud for Linux-brukere. :thumbdown:

 

:(

Lenke til kommentar

Jeg har brukt jotta nå i 2 mnd. Byttet fra mozy.

Liker godt mobilklienten. Man får tilgang til filene over alt.

 

Men alt i alt, likte jeg mozy bedre. Den hadde flere funksjoner.

Hadde det ikke vert for de nye plassbegrensningene hos mozy vill jeg ha fortsatt hos dem.

 

Men alt i alt, med tanke på at det er en Norsk tjeneste, pluss at prisen ikke er gal. Så har jeg ingen problemer med og anbefale Kotta videre.... :)

 

Ja i grunn kjekt..ut på tur med laptoppen,så er det som du sier lett å få tak i bildene eller hva det måtte være...og uten og måtte legge til laptop'n som ekstra tjeneste :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Ja nå har ikke jeg verdens raskeste nett..1,8mb ned og ikke sikker hvor rask den er opp,men går da fremover.Med en 5-600gb tar det selvfølgelig tid.Hadde en bare hatt feks nextgentel 40mb ned og 20mb opp,er lagt i gata her,men har ennå bindingstid på det jeg har nå..men regner vel med å bli ferdig før Jul..hehe :dribble:

500-600 GB er månedsproduksjonen min om dagen. Jotta er ikke helt fornuftig alltid, selv med mye heftigere bredbånd så henger ikke Jotta serverene med til tider. Uansett, det er billig og har "uenendelig" med lagring. Prisen er helt grei.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har brukt tjenesten i snart ett år og de har bare blitt bedre og bedre (klienten). Jeg anbefaler de varmt. De er norske, god pris og utvikler seg hele tiden. I tillegg er de flinke til å svare på spørsmål på facebook om det er noe du lurer på.

 

Jeg stoler på dem.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Noen som har noen andre gode tilsvarende tjenester? Har brukt Jotta i noen år, men har fått problemer med å få klienten til å virke. Jeg får ikke lagt noen mapper inn for opplasting, har forsøkt å få hjelp via Jotta sin support med forslag om å reinnstallere Jotta. Det var ingen bedring, så siden jeg ikke vil betale for en tjeneste som ikke virker så har da Jotta stengt tilgang til mine filer. Siste jeg hørte fra Jotta ang. saken min var 10. april (forslag om reinstallasjon) jeg har svart på den med at det ikke hjalp samt purret på løsning 2 ganger uten svar så jeg skjønner at jeg må se meg om etter en annen løsning.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Noen som har noen andre gode tilsvarende tjenester? Har brukt Jotta i noen år, men har fått problemer med å få klienten til å virke. Jeg får ikke lagt noen mapper inn for opplasting, har forsøkt å få hjelp via Jotta sin support med forslag om å reinnstallere Jotta. Det var ingen bedring, så siden jeg ikke vil betale for en tjeneste som ikke virker så har da Jotta stengt tilgang til mine filer. Siste jeg hørte fra Jotta ang. saken min var 10. april (forslag om reinstallasjon) jeg har svart på den med at det ikke hjalp samt purret på løsning 2 ganger uten svar så jeg skjønner at jeg må se meg om etter en annen løsning.

Du kan jo prøve Carbonite.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...