Gå til innhold

Jeg pisset ved en DJ-disk


guyChed

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En kompis av meg kjøpte seg for en stund siden et slik DJ miksebord til ca 20000 kr, brukt, og ikke det beste man kan få tak i heller. Han DJer bare som en hobby. Det sier litt om prisnivået.

 

Jeg tviler på at du blir tatt, TS, men fy faen for en retard du er som pisser i nærheten av slikt utstyr.

Endret av Pseudopod
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg har fremdeles ikke fått noen form for anmerkelser fra dem, og jeg skal innom stedet igjen i over morgen, for å feste, så jeg antar de sier fra da om de har noe imot meg. Eventuelt ignorer de meg helt, og da er det jo fritt fram... hehe.

Altså, hvis de slipper deg inn til helga betyr jo det bare at de setter pris på innsatsen din, og antageligvis vil ha deg til å gjøre det om igjen eller noe. Kanskje du bør avansere til å drite i en blomsterpotte eller noe denne gangen? :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg har fremdeles ikke fått noen form for anmerkelser fra dem, og jeg skal innom stedet igjen i over morgen, for å feste, så jeg antar de sier fra da om de har noe imot meg. Eventuelt ignorer de meg helt, og da er det jo fritt fram... hehe.

Altså, hvis de slipper deg inn til helga betyr jo det bare at de setter pris på innsatsen din, og antageligvis vil ha deg til å gjøre det om igjen eller noe. Kanskje du bør avansere til å drite i en blomsterpotte eller noe denne gangen? :)

Midt på bardisken, det kommer til å slå an. Smør litt utover øltappekranene også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Altså, hvis de slipper deg inn til helga betyr jo det bare at de setter pris på innsatsen din, og antageligvis vil ha deg til å gjøre det om igjen eller noe. Kanskje du bør avansere til å drite i en blomsterpotte eller noe denne gangen? :)

Midt på bardisken, det kommer til å slå an. Smør litt utover øltappekranene også.

Dårlig idé, den er vanskelig å treffe. Mye lettere og bare slippe en kabel ned i tipsbollen mens han pisser i isboksen og spyr i kasseapparatet :)

Lenke til kommentar

Haha, først trodde jeg denne posten var en hva skal jeg gjøre, blir jeg anmeldt greier. Men så ser jeg at det gikk knirkefritt. Hehe, at du ble tatt på kamera, er en ting, uansett om sjansene nesten er like småe som å vinne i lotto.

 

Naturens gang går sånn, uansett om det ikke var det beste stedet å slå lens..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...