ilpostino Skrevet 6. februar 2002 Skrevet 6. februar 2002 har laget en database over Dvd-samlingen min i Acces. har nå endelig somlet meg til å lage en pgp-side som kobler seg opp til denne ved hjelp av ODBC. Innholdet av databasen visen i en tabell. frem til dette går det som smør på varmt brød (eller .no sånn). problemet er imidlitid når jeg skal justere bredden på radene/cellene. dette går ikke, og de er like brede uansett hvor bred jeg stiller tabellen til å være. noen som vet åssen jeg stiller inn bredden på cellene/kolonnene slik at dette tilpasses innholdet i cellene/kolonnene?
Kent (StudioFreya) Skrevet 9. februar 2002 Skrevet 9. februar 2002 Jeg går ut fra at du skal presentere det i HTML (tabell)... Bare bruk <td nowrap>tittel</td> _________________ - Boo [ Denne Melding var redigert av: PsyDe på 2002-02-09 22:21 ]
ilpostino Skrevet 14. februar 2002 Forfatter Skrevet 14. februar 2002 fant ut av det. måtte angi bredden til tabellen i pixels og ikke i prosent...da fikk jeg alle radene på en linj istedenfor at jeg fikk flere linker pr. rad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå