Gå til innhold

Counter-strike pc. ( skal ha 100fps konstant )


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Seagate Barracuda 7200.7 80GB IDE 675 kr

Samsung CD-brenner IDE 52x/24x/52x 387 kr

AVANTECH Medium Server Tower m/300W 523 kr

AMD Athlon XP2600+ 2.083 GHz 333 MHz 1000 kr

Abit NF7-S V2.0 Hovedkort 995 kr

Sapphire Radeon 9800 Atlantis 128MB 2900 kr

TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB m/Winbond 1015 kr

KOMPLETTDATA

 

Thermaltake CPU-kjøler, "Volcano 11" 400 kr

MICROPLEX

 

pris = 7895 kr

 

nå har du et fett system som kan overklokkes heftig. still volcano 11 vifta på maks, og du kan klokke ganske fett, siden det er en throughdbread (helt feil skrevet :)) prosessor som fordeler varmen istedenfor barton som samler. rammen kan også klokkes gangske siden winbond, og skjermkortet er kanskje kremen av denne pc'en. får håpe du har skjerm fra før :p

 

mvh

 

the foill power

Lenke til kommentar
eg har bare 7500kr. Noen forslag???? og ksal ha en PC som kun skal brukast på Counter-strike. Den skal også kunen overklokkes en del og sjermkort er vikitg. eg skal ha 128MB RAM sånn at eg får 100fps konstant!

 

sry at eg har posta dette en gang før..

 

Bare for å ha det klart, du trenger ikke noe bedre skjermkort enn GF2MX for å få 100fps konstant i CS.

Det er da en fordel å legge mer vekt på CPU, minne, HK osv...

 

Hvilken PC har du nå? Hvorfor kan du ikke bruke den til CS?

Lenke til kommentar
eg har bare 7500kr. Noen forslag???? og ksal ha en PC som kun skal brukast på Counter-strike. Den skal også kunen overklokkes en del og sjermkort er vikitg. eg skal ha 128MB RAM sånn at eg får 100fps konstant!

 

sry at eg har posta dette en gang før..

 

Bare for å ha det klart, du trenger ikke noe bedre skjermkort enn GF2MX for å få 100fps konstant i CS.

Det er da en fordel å legge mer vekt på CPU, minne, HK osv...

 

Hvilken PC har du nå? Hvorfor kan du ikke bruke den til CS?

 

jeg hadde gf2mx for få dager siden og det hakket mye, nå har jeg gf1 som er en del raskere enn gf2mx (1000 3dmark poeng mere..) og det går fortsatt så dårlig i cs at jeg har sluttet og spille det.

Lenke til kommentar
Spilte på lan for en stund siden 100fps på en  

-500mhz p3

-128 mb sd-ram

gf4 mx420

 

At Cs krever mye er bare tull :roll:  :roll:  :roll:

 

JEG merker ikke forskjell på 30 og 100+ FPS

 

CS ER LATTERLIG KJEDELIG :lol:  :lol:  :lol:

 

Dette kan samenlignes med å spille kabal på IBM's "Deep Blue"

 

er faktisk enig med deg det er latterlig kjedelig går hele tiden ut på det samme aldri noe nytt :evil:

Lenke til kommentar
Spilte på lan for en stund siden 100fps på en  

-500mhz p3

-128 mb sd-ram

gf4 mx420

 

At Cs krever mye er bare tull :roll:  :roll:  :roll:

 

JEG merker ikke forskjell på 30 og 100+ FPS

 

CS ER LATTERLIG KJEDELIG :lol:  :lol:  :lol:

 

Dette kan samenlignes med å spille kabal på IBM's "Deep Blue"

 

Merker du ikke forskjell på 30 og 100 fps burde du sjekke øynene dine, og å skrive at cs er latterlig kjedelig med store bokstaver er vel ikke noe annet enn forferdelig barnslig.

Lenke til kommentar
Spilte på lan for en stund siden 100fps på en  

-500mhz p3

-128 mb sd-ram

gf4 mx420

 

At Cs krever mye er bare tull :roll:  :roll:  :roll:

 

JEG merker ikke forskjell på 30 og 100+ FPS

 

CS ER LATTERLIG KJEDELIG :lol:  :lol:  :lol:

 

Dette kan samenlignes med å spille kabal på IBM's "Deep Blue"

 

At du ikke merker forskjell på 30 og 100 fps sier bare mer om deg enn om spillet cs. Det skal godt gjøres å ikke merke/se forskjellen, da 30-40fps lagger/hakker betydelig mer enn 100fps hvor det(som oftest) går glatt. Tror de fleste merker stor forskjell hvis man spiller på en pc med 30-40 fps og så går over på en pc med 100fps etterpå.

 

Og vi bryr oss ikke om at du ikke liker cs. Det kan du holde for deg selv.

 

Back to topic: Det skal ikke så godt skjermkort til for å ha dønn 100fps stabilt i cs, har selv et gf4 mx420 som fungerer utmerket til cs. Men et radeon kort er selvfølgelig mye bedre go smartere å kjøpe med tanke på spill som kommer(Hl2 osv).

Lenke til kommentar
Sorry, er bare litt irritert over at folk kjøper pc til 7-10000 "BARE" for å spille CS. når du kan greie deg med en 1000 lapp

 

når du sier slik så fortstår alle erfarne cs-spillere at du ikke er noe særlig god, jeg tenker du aldri har likt spillet eller giddet lære deg det skikkelig, nettopp det å være best er en utrolig viktig del av cs og da er ikke en gammel pc eller billig mus bra nok..

det er lett å få 100 fps, det klarer du med en mange år gammel pc, problemet er at på en dårlig pc så synker fps istedenfor å holde seg på 100 hele tiden.

Lenke til kommentar

Til dere som mener at cs krever lite: når man står inne i 2 røykgranater så er det ikke barebare å ha 100fps. prøv å test det ut før dere kommer med slike ting når dere er uvitende ! Jeg spiller cs selv og jeg vet at man trenger litt av en maskin for å ha 100fps konstant. Man burde ha et skjermkort alla GeForce 4 Ti4600 eller 9500Pro/9700Pro/9800Pro og en moderne cpu.

Lenke til kommentar
Til dere som mener at cs krever lite: når man står inne i 2 røykgranater så er det ikke barebare å ha 100fps. prøv å test det ut før dere kommer med slike ting når dere er uvitende ! Jeg spiller cs selv og jeg vet at man trenger litt av en maskin for å ha 100fps konstant. Man burde ha et skjermkort alla GeForce 4 Ti4600 eller 9500Pro/9700Pro/9800Pro og en moderne cpu.

 

Denne spesifikkasjonen holder GODT!

1ghz prosessor, geforce mx 460, 40gb wesetern hdd, 512mb ram!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...