Gå til innhold

LG Optimus 2X - LGs nye monster!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Batteritiden er jeg veldig spent på, fint hvis du kan fortelle litt om den ?

 

Der tør jeg ikke uttale meg for mye.

Med den testingen jeg har hatt så langt så har ikke min bruk vært særlig realistisk, men foreløpig inntrykk er at den burde klare en full dag med normal bruk, men ta det med en klype salt.

Kan være både mer og mindre (veldig hjelpsom kommentar m.a.o. :p ).

Endret av MentalMoose
Lenke til kommentar

Gikk over til å teste Nexus S i dag så LG-en ligger på kontoret og der tror jeg nok dessverre ikke jeg har tid til video.

Kan nok i tillegg hende at de høye herrer ikke nødvendigvis definerer mekking av video til å legge på nett som fornuftig bruk av tiden de betaler meg for :p

 

Skal sies at jeg bet meg merke i noen oversettelser som var litt på tidlig HTC-nivå, men ellers tviler jeg på at det er noen forskjeller på resten telefonen i forhold fremmedlandske utgaver.

Lenke til kommentar

Gikk over til å teste Nexus S i dag så LG-en ligger på kontoret

 

Hæ?

Var den så dårlig?

Fikk du testet lyden?

Var lyden brukbar?

 

 

Han har jo skrevet at han er veldig fornøyd med den? han driver å tester telefoner, og har nå begynt å teste Nexus S! dårlig tror jeg nok ikke denne tlf er :)

Lenke til kommentar

Ut i fra det jeg har sett tror ikke jeg heller at det er en dårlig telefon.

Hvis han/hun driver å tester telefoner seriøst så burde han vel kunne svare på om batteriet er bra eller ikke.Men nå vet jeg jo ikke hvem han tester disse telefonene for..

Lenke til kommentar

Ut i fra det jeg har sett tror ikke jeg heller at det er en dårlig telefon.

Hvis han/hun driver å tester telefoner seriøst så burde han vel kunne svare på om batteriet er bra eller ikke.Men nå vet jeg jo ikke hvem han tester disse telefonene for..

 

En annen ting er hvem i svarte tester Nexus S nå da den er testet frem og tilbake 100 ganger++. Jeg kunne fint skrevet det samme som Metal gutten her ut fra alt som ligger på nettet... Vis oss private bilder en liten video dette er veldig enkelt eller slutt og skriv tull.

Lenke til kommentar

Fikk svar på facebook av Chess

 

Siste status er at den kommer nærmere slutten av måneden. Vi er like ivrige på at den skal komme som deg! :) - Christian

 

Hmm, det var skuffende ja. En måned forsinket i forhold til 25. februar som de først kom med. Da må jeg faktisk endre leveringsadresse på bestillingen min, flytter 19. mars og er ikke keen på å få telefonen levert til gal by.

Lenke til kommentar

Men når jeg leser her begynner jeg å tvile litt.. Kanskje jeg skal satse på Desire HD istedenfor?

Hvorfor det?

Så langt ser det jo ut som det er en meget bra mobil. :)

Men for all del,kjøp DHD så blir det mindre leveringskø.

 

Vi er på forsiden på amobil! jippi!

Å,nei enda flere "når kommer den?" poster i vente. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...