Gå til innhold

[HTC Sensation XE] Helt fersk. Hva bør jeg gjøre med mobilen?


Anbefalte innlegg

Hei, er helt fersk på dagens mobiler og smartelefoner og har hatt en gammel murstein nå i over 1år.

 

I går ble min nye htc sensation xe åpnet å ladet opp å plugget i. Jeg leser rundt om kring om alt slags mulige ting som "rom" ny programvare, oppdatering osv for å få best mulig ytelse.

 

har liksom kommet i gang med tellefonen nå, men venter på tellefon nr overføring. Har fått kontaktene på plass, dato, osv å lekt litt med den

 

HVA mer må jeg gjøre? er den færdig oppdatert med det nyeste? har den nå makismal ytelse? noen som har noen råd?

Endret av cyclo
Emnetittel forbedret
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, er helt fersk på dagens mobiler og smartelefoner og har hatt en gammel murstein nå i over 1år.

 

I går ble min nye htc sensation xe åpnet å ladet opp å plugget i. Jeg leser rundt om kring om alt slags mulige ting som "rom" ny programvare, oppdatering osv for å få best mulig ytelse.

 

har liksom kommet i gang med tellefonen nå, men venter på tellefon nr overføring. Har fått kontaktene på plass, dato, osv å lekt litt med den

 

HVA mer må jeg gjøre? er den færdig oppdatert med det nyeste? har den nå makismal ytelse? noen som har noen råd?

 

 

Oppdater telefonen, men om du ikke har hatt Android før kan du jo teste telefonen slik den er:) Den skal ha mer enn nok ytelse til det meste slik den er.

Legge inn nytt rom og luncher gjør du når du er lei av sense og HTC´s oppsett :)

Lenke til kommentar

okei, takk for svar : )! Men nå har jeg ett spørsmål, det sånn ca vært 20ende minnut får jeg opp ett varsel om at Autentisering av google talk mislyktes.. Hva er dette? lei av å få dette varselet hele tiden, tror den prøver å logge seg på hele tiden eller noe?

 

Noen som kan hjelpe? hva er dette?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ett litt OT spørsmål. Jeg har fått meg en sensation XE. Men synes lysene på menyen nederst (Home, valg, tilbake og søk) er veldig rosa. Dette er den andre sensation XE'n min da den første kom med defekt headset. Husker ikke om den første var så rosa i fargen.

Edit:

Bilde sammen med rødt lys på M11x'n min.

pink.jpg

Endret av Phantom3D
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...