Gå til innhold

Canada Goose på nett fra Norge.


guak

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg skal kjøpe meg en Canada Goose jakke på nett, men har ikke funnet noen nettsider fra Norge som selger Expedition Parka. Jeg er 1.84 høy, og ganske bredskuldret, så jeg tenkte medium ville passe meg, vil det funke? :) Så hvis noen vet om hvilke sider som selger den, håper jeg dere skriver det her. :) Takk for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, høres ut som medium er størreselen din ja. Dreiv å sleit med det samme for ei stund siden, og endte opp med å IKKE bestille på nett, da det er for mye fake ute å går. De eneste jeg har stolt på så langt er "norske" sider som nelly.com, men da er du like langt prismessig.

 

Det eneste jeg kan tenke meg er å sjekke ebay/amazon, om du finner enten en top rated seller der, eller noe du tror er god fisk. Men det er MYE fake jakker ute å går!

 

Prismessig bør man ikke kunne oppdrive en CG jakke for mindre enn 4000kr, da de selges for rundt den prisen i Canada. Kanskje noe lavere om man regner inn en svak dollarkurs, men det skal sies at den Canadiske og den Amerikanske ikke er laangt fra hverandre.

 

Jeg fikk en slektning til å kjøpe en i Canada, å sende den til meg i posten. 4500kr med alt.

 

Det er da snakk om CG expedition parka.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...