Gå til innhold

Objektiver til Canon 5D mark ii


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sist jeg sjekket stod det Nikon på både mitt FX og DX-kamera så brukt-prisene på Canon 5DII er relativt uinteressante for meg personlig. Dersom jeg skulle hatt 5DII hadde jeg slått til på helgens tilbud på 5DII+24-105 til 16990,- så denne diskusjonen handler ikke så mye om meg som person.
De fleste gangene det er kampanjer eller messer så synes jeg at Canon er det merket som har best pris, får meg nesten til å tro at avansen er høyere på Canon sammenlignet med Nikon...eller så er Nikon Norge mye kjipere :!:
Lenke til kommentar
Sist jeg sjekket stod det Nikon på både mitt FX og DX-kamera så brukt-prisene på Canon 5DII er relativt uinteressante for meg personlig. Dersom jeg skulle hatt 5DII hadde jeg slått til på helgens tilbud på 5DII+24-105 til 16990,- så denne diskusjonen handler ikke så mye om meg som person.
De fleste gangene det er kampanjer eller messer så synes jeg at Canon er det merket som har best pris, får meg nesten til å tro at avansen er høyere på Canon sammenlignet med Nikon...eller så er Nikon Norge mye kjipere :!:

Har vel også inntrykk av at Nikon generelt er mindre rause i forbindelse med messer etc enn hva Canon er. Dersom dette inntrykket er riktig så kan det jo være mange mulige årsaker til det f.eks. at Canon har større finansielle muskler enn Nikon eller kanskje Nikon får solgt kameraene sine selv om de er noe mer tilbakeholdne med rabatter på messer etc?

 

Når det er sagt så er det ikke noe å si på prisen på Nikons produkter i Norge. Selv med svært sterk kronekurs for tiden, er det lite interessant å kjøpe nye Nikon-objektiver fra f.eks USA.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...