Gå til innhold

Mpx dårlig service?


Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

For noen dager siden så bestillte jeg en PC til en venn av meg

(altså byg selv PC) og første problem som oppstår er at de ikke hadde nok plass i lastebilen så varene ble forsinket med 1 dag, og så ble den forsinka igjen fordi de hadde ikke mer av det kabinette jeg skulle ha og nexte dag drar jeg til pic up point, alt var klart alt var der men så merker jeg at kabinettet ikke er der, jeg spurte han som jobbet hvorfor ikke kabinette er med og han viste meg en antec kabinett, og da sa jeg til han at dette er ikke hva jeg har bestilt, han ringer inn til mpx og så sier han til meg at de hadde send feil vare =.=

noen tips om hva jeg burde gjøre eller hva jeg har rett til nå?

 

Jeg beklager for min dorlige norsk, men jeg har dysleksi, om det er noen som må forklares bedre så si ifra =)

Endret av Fruitdealer
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik eg tolker det, uansett hvor frustrerende det enn høres ut, så har du ganske enkelt vært uheldig. Feil kan skje, og nå var du den uheldige som ble påvirket av feilen.

 

Det du har krav på er å få det kabinettet du har bestilt.

 

Dårlig service? Ikke enda. Se hvilken service du nå får først.

Skrevet

Skjønner du ville hatt PCen nå i helga, men 3 dager leveringstid er ikke helt urimelig mener nå jeg. Når det er sagt syntes jeg det er merkelig om det stod at kabinettet var lagervare da du bestilte.

Skrevet

jeg har snakket med MPX og de sa at de skulle sende Kabinettet med posten, altså lever på døra, og meldingen sa du får pakken din på mandag (avik kan oppstå) det vil si at jeg KAN få den senest fredag =.=

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...