Cuneax Skrevet 14. oktober 2011 Skrevet 14. oktober 2011 Sjekk om din TV-modell er berørt. 1,6 millioner TV-er kan ta fyr
Romis Skrevet 14. oktober 2011 Skrevet 14. oktober 2011 Tommel opp for Sony at de tilbyr gratis reperasjon av de berørte TV'ene. 1
Romis Skrevet 14. oktober 2011 Skrevet 14. oktober 2011 sko nå bare mangle Nei, det skulle ikke bare mangle. Tror ikke alle firmaer ville tatt det like lett som det Sony har gjort. 2
Illuminant Skrevet 14. oktober 2011 Skrevet 14. oktober 2011 Jo det skulle **** meg bare mangle, uavhengig av om andre firmaer hadde tatt det mindre lett enn sony her.
del_diablo Skrevet 14. oktober 2011 Skrevet 14. oktober 2011 Tja, med tanke på at de fleste land har 2 års forbrukerrett i forhold til ødelagte produkt, så er dette meget bra. For oss Nordmenn? I teorien så har vi krav på full handelsblokkering vis de nekter å erstatte dem.
NuDimon Skrevet 14. oktober 2011 Skrevet 14. oktober 2011 (endret) Saa heftig som konkuranssen i underholdnings-elektronikkbransjen er saa er dette nok mer damage control. Playstation avdelingen til Sony har gitt nok daarlig publisitet til aa vare i minst ett aar til. Endret 14. oktober 2011 av NuDimon
lumfong Skrevet 14. oktober 2011 Skrevet 14. oktober 2011 (endret) Nei, det skulle ikke bare mangle. Tror ikke alle firmaer ville tatt det like lett som det Sony har gjort. det lukter nesten litt sony fanboy her.. For det skulle nemlig bare mangle! og forresten så er image penger... Endret 14. oktober 2011 av lumfong
Romis Skrevet 14. oktober 2011 Skrevet 14. oktober 2011 Nei, det skulle ikke bare mangle. Tror ikke alle firmaer ville tatt det like lett som det Sony har gjort. det lukter nesten litt sony fanboy her.. For det skulle nemlig bare mangle! og forresten så er image penger... Har egentlig veldig lite med Sony produkter å gjøre i løpet av en dag. Jeg har en Playstation 2, det er vel det.
ZiggyStardust Skrevet 14. oktober 2011 Skrevet 14. oktober 2011 sko nå bare mangle Nei, det skulle ikke bare mangle. Tror ikke alle firmaer ville tatt det like lett som det Sony har gjort. Sony er som alle andre firmaer pålagt å utbedre feil som innebærer fare for liv. Dette gjelder nok også i høyeste grad i Japan.
pstub Skrevet 15. oktober 2011 Skrevet 15. oktober 2011 Ganske sikker på at jeg har en av de modellene der, men i 46" variant... Kan jeg ha samme komponenter i min TV?
Heatsink Skrevet 15. oktober 2011 Skrevet 15. oktober 2011 Har faktisk en av disse TV-ene i stuen hjemme. Tror risikoen minimal når det dreier seg om totalt 11 stykker i Japan.
norgi Skrevet 16. oktober 2011 Skrevet 16. oktober 2011 Ja men vis du får gratis sjekk og reperasjon så kan du jo heller takke ja til det.
Black Star Skrevet 16. oktober 2011 Skrevet 16. oktober 2011 Jeg har en 40W3000, men jeg gidder ikke å drasse denne med meg til leverandøren og vente flere uker på reparasjon. Da er jeg heller litt ekstra påpasselig med å slå av hovedbryteren om natten. Hvis de nå ikke kommer hjem til meg og reparerer på stedet da. Det er noe annet. Uansett, 11 tilfeller i Japan, av hvor mange? Er nok solgt noen hundretusener av disse modellene der nede. Vil nesten tro at en slik feilrate pr. komponent er ganske vanlig, men at akkurat denne komponenten gir fra seg røyk når den ryker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå