Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blir gutter sur når dama har mye guttevenner ?


Anbefalte innlegg

Mannfolk vet hvordan andre mannfolk tenker.

Ofte jobber de bare etter "trekk kølapp på den fine dama" prinsippet.

De venter på en anledning til å si at "typen din er ikke bra nok", og legge opp til bråk mellom deg og dama etc.

 

Dessverre er kvinnfolk ofte ikke intelligente nok til å forstå at "vennen" deres egentlig er ute etter langt langt mer enn de tror.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva slags venner dem vil ha burde jentene selv få velge. Men om ei jente henger med nesten bare gutter å er klengete og flørtete med alle er det første som dukker opp i mitt hode at jenta er ei slut. Ikke det at man er tøs bare fordi man flørter mye, men etter min erfaring er slike jenter under middels vanskelig å få i seng.

Men det som er på en måte litt vanskelig der, er jo hvor langt jenta går før ho selv mener det er flørtete f.eks.

 

Jeg er enig i at om ho flørter med alle er jo ei slut, men om jenta eventuelt gutten kan ha ganske mye klenging uten at de selv synes det er flørting kan det jo bli et problem.

Lenke til kommentar

Hva slags venner dem vil ha burde jentene selv få velge. Men om ei jente henger med nesten bare gutter å er klengete og flørtete med alle er det første som dukker opp i mitt hode at jenta er ei slut. Ikke det at man er tøs bare fordi man flørter mye, men etter min erfaring er slike jenter under middels vanskelig å få i seng.

Men det som er på en måte litt vanskelig der, er jo hvor langt jenta går før ho selv mener det er flørtete f.eks.

 

Jeg er enig i at om ho flørter med alle er jo ei slut, men om jenta eventuelt gutten kan ha ganske mye klenging uten at de selv synes det er flørting kan det jo bli et problem.

 

 

Jeg ELSKER og flørte mye og klå og leke når jeg er singel og sont! Jeg har mange mye eldre guttevenner. Jeg er ikke enkel og få i seng fordi det betyr ikke noe, jeg får ikke orgasme om jeg er med noen jeg ikke bryr meg om :I det er bare gøyt og leke liksom ? :thumbup::ermm:

Lenke til kommentar

Jeg blir ikke sur, men jeg blir litt skeptisk til jenta, da spesielt hvis hun har latterlig mange guttevenner. Dette er ikke fordi jeg har noe mot at gutter og jenter er venner, tvert imot; mine erfaringer tilsier dog at jenter som har litt vel mange guttevenner har en tendens til å ha nettopp dette fordi de elsker oppmerksomheten.

 

Min tidligere bestevenninne - vi ble nesten sammen etter hvert - hadde veldig mange guttevenner. Personlig har jeg ikke noe problem med dette, for jeg har ikke noe behov for å overkompensere eller "kvalifisere meg", men det viste seg etter hvert at hun var en luremus. Hun kunne plutselig finne ut at en dag var hun helt over meg, mens andre dager var hun kaldere. Etter å ha snakket med hennes guttevenner om hennes oppførsel, fant jeg ut at hun hadde liknende væremåte med dem også. Naturligvis, jeg ble luta lei og gikk videre.

 

Dette trenger selvfølgelig ikke å gjelde deg, trådstarter, men hvis du kjenner deg igjen i oppførselen som jeg har beskrevet her, råder jeg deg til å slutte, spesielt hvis du er ute etter et fast forhold.

Lenke til kommentar

Jeg ELSKER og flørte mye og klå og leke når jeg er singel og sont! Jeg har mange mye eldre guttevenner. Jeg er ikke enkel og få i seng fordi det betyr ikke noe, jeg får ikke orgasme om jeg er med noen jeg ikke bryr meg om :I det er bare gøyt og leke liksom ? :thumbup::ermm:

Det som betyr noe er at du nedverdiger deg for å få oppmerksomhet. Det er ekkelt, og gjør at gutter ikke vil ha et seriøst forhold til deg.

Endret av Mynotir
Lenke til kommentar

Hva slags venner dem vil ha burde jentene selv få velge. Men om ei jente henger med nesten bare gutter å er klengete og flørtete med alle er det første som dukker opp i mitt hode at jenta er ei slut. Ikke det at man er tøs bare fordi man flørter mye, men etter min erfaring er slike jenter under middels vanskelig å få i seng.

Men det som er på en måte litt vanskelig der, er jo hvor langt jenta går før ho selv mener det er flørtete f.eks.

 

Jeg er enig i at om ho flørter med alle er jo ei slut, men om jenta eventuelt gutten kan ha ganske mye klenging uten at de selv synes det er flørting kan det jo bli et problem.

Jeg ELSKER og flørte mye og klå og leke når jeg er singel og sont! Jeg har mange mye eldre guttevenner. Jeg er ikke enkel og få i seng fordi det betyr ikke noe, jeg får ikke orgasme om jeg er med noen jeg ikke bryr meg om :I det er bare gøyt og leke liksom ? :thumbup::ermm:

 

Ja, og jeg klandrer deg ikke for det, men nå var det sånn at diskusjonen gikk vell ut på om en gutt og ei jente driv, om det da er akseptert med mange venner av det motsatte kjønn, og om to personer driver så regner jeg med du er enig i at det å flørte/klenge veldig mye kan bli et problem? Det kommer jo til å variere mye på hvor gutten/jenta setter sine egene grenser over hva de tolererer, men sånn generelt vil jeg tro mange, inkludert meg ikke ville akseptert om det var sånn veeeldig mye klenging på det motsatte kjønn.

Jeg er muligens litt sjalu, men jeg synes hvertfall det er normalt å ikke klenge veldi med motsatt kjønn når du driv med noen/er i forhold.

Endret av SniKaZ
Lenke til kommentar

Klenging fra det motsatte (evt samme om personen liker det) kjønn er vel sjeldent positivt i partnerens øye, så sant h*n ikke er veldig åpen. Men det spørs vel litt hva man legger i klenging? (jeg har ikke lest hele tråden om det allerede er nevnt)

 

Men generelt det å ha mange guttevenner - uten det jeg kaller klenging, har aldri vært et problem for meg/min nåværende/ekser. Jeg har nesten bare guttevenner, for som deg.. jenter lager altfor mye drama.

Men som noen nevner i tråden her så har ofte guttevenner noe i bakhodet, men jeg har aldri opplevd at de har prøvd å splitte meg og typen hvis vi har det dårlig (som en nevnte her). De har heller vært støttende og kommet med tips til at det skal bli bedre - tiltross for at jeg vet at hadde de fått sjansen så hadde de tatt den på blunket (har selvsagt guttevenner som ikke er sånn også, men disse er i egne forhold).

 

Uansett gutte- eller jente venner, ikke gi opp vennskap for en ny type. Det er som oftest ikke verdt det. Brått så er det slutt mellom deg og typen og da står du der alene og angrer. Beste er å finne en som aksepterer det, om du så må lete lenge. Men selvsagt det går ann å tilpasse seg, noe alle bør i et forhold og slutte med klengingen dersom akkurat det er problemet.

Lenke til kommentar

Jeg ELSKER og flørte mye og klå og leke når jeg er singel og sont! Jeg har mange mye eldre guttevenner. Jeg er ikke enkel og få i seng fordi det betyr ikke noe, jeg får ikke orgasme om jeg er med noen jeg ikke bryr meg om :I det er bare gøyt og leke liksom ? :thumbup::ermm:

Vel, alle jentene jeg kjenner som holder på slik du beskriver er sluts ihvertfall. Skal ikke se bort ifra at endel av guttevennene dine er venn med deg nettopp fordi du er flørtete og klengete, noe som kan føre til at de tror det ligger noe mer bak.

 

I min bok er ihvertfall slike jenter ikke kjærestemateriale, heller de man drasser meg seg hjem fra fest i helgene. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...