Verbal Hologram Skrevet 13. oktober 2011 Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Halo, når jeg trener, trener jeg kun til sur/sint hip hop/rap, er det som gir meg skikkelig pump. Kunne trengt noen tips til å oppdatere ipoden. Noen eksempler som jeg liker veldig godt: DMX - Where the hood at DMX - X Gone give it to ya DMX - Party up in here DMX - Ruff Ryders Anthem DMX - Whats my name DMX - What these bitches want Eminem - Fast Lane Eminem/Nate Dogg - Till i collapse Rick Ross - Push it Young Buck - Lose my mind Ill Bill - War is my destiny Reef the lost cauze - OPG theme D12 - Fight Music Prison Break/Black Toast - This is war Håper dere forstår cirka hva jeg er ute etter, kunne trengt en del slike sanger Takker så meget for alle svar Endret 13. oktober 2011 av Verbal Hologram
Lord Britishface Skrevet 13. oktober 2011 Skrevet 13. oktober 2011 Body Head Bangerz - Can't Be Touched http://www.youtube.com/watch?v=UDWnMXzgeZo 1
Ekko Skrevet 13. oktober 2011 Skrevet 13. oktober 2011 DMX var første jeg tenkte på før jeg åpnet posten, men ser du har dekket ham. Wu Tang clan er vel litt sinte til tider de og. Finnes vel mer Eminem og enn det du har nevnt. Xzibit finner du vel litt på. Hører phenom just nu. 1
Verbal Hologram Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter Skrevet 13. oktober 2011 Tusen takk. Lord Britishface Den var konge, akkurat slike jeg ser etter Ekko Japp, Eminem har noen fler, nevnte de jeg kom på i slenget. Phenom av X var også bra, men enda et hakk mer sint
RastaXP Skrevet 13. oktober 2011 Skrevet 13. oktober 2011 Three 6 Mafia - It's a fight 50 Cent - Get up Method Man, Redman - I'm a Dope Ni**a Ice Cube - Gangsta rap made me do it
Joffii Skrevet 13. oktober 2011 Skrevet 13. oktober 2011 Første jeg tenkte på var Jedi Mind Tricks/Vinnie Paz! Ellers ill Bill og AOTP(Army of the pharaos) bare youtube litt, sinnsykt mye bra!
Laughing Madcap Skrevet 13. oktober 2011 Skrevet 13. oktober 2011 Ikke nøyaktig hip hop, men synes Rage Against the Machine er av samme sort av sint musikk. Lytt og si hva du synes http://www.youtube.com/watch?v=RZul_mSFczs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå