Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Kazza i linux ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
leste du faq-en?

nei!

Er denne posten i rett kategori?

nei!

Har du skrevet rett navn på posten?

nei!

Klarer du resten selv nå?

JA!

 

Din lille idiot! Hva er det som feiler deg, slår mora de deg eller? Nettopp blitt missbrukt av onkel?

 

Kazaa (eller Kazza, alle skjønner jo det) tror jeg kanskje støtter linux hvis du bruker wine, eller et annet program, skulle være meget rart hvis det ikke gjorde det. Dc++ har nå tar.gz for linux liggende på sia i alle fall.

(Hvis du spør på linux forumet her på sia får du nok et bedre svar)

Lenke til kommentar
leste du faq-en?

nei!

Er denne posten i rett kategori?

nei!

Har du skrevet rett navn på posten?

nei!

Klarer du resten selv nå?

JA!

 

Din lille idiot! Hva er det som feiler deg, slår mora de deg eller? Nettopp blitt missbrukt av onkel?

 

Kazaa (eller Kazza, alle skjønner jo det) tror jeg kanskje støtter linux hvis du bruker wine, eller et annet program, skulle være meget rart hvis det ikke gjorde det. Dc++ har nå tar.gz for linux liggende på sia i alle fall.

(Hvis du spør på linux forumet her på sia får du nok et bedre svar)

 

Huff, du tokk da fryktlig hardt i. jokki hadde da faktisk noen poeng. Tråden er feilpostet, og om han hadde lest Faq tråden så hadde han funnet link til denne tråden som forklarer hvordan man fikser kazaa lite i Linux.

Lenke til kommentar
leste du faq-en?

nei!

Er denne posten i rett kategori?

nei!

Har du skrevet rett navn på posten?

nei!

Klarer du resten selv nå?

JA!

 

Din lille idiot! Hva er det som feiler deg, slår mora de deg eller? Nettopp blitt missbrukt av onkel?</snip>

 

Forvent deg en liten smekk på lanken for den der, en liten fugl har kvitret en moderator i øret. Skjerpings. :grumpy:

Lenke til kommentar
Din lille idiot! Hva er det som feiler deg, slår mora de deg eller? Nettopp blitt missbrukt av onkel?

 

Kazaa (eller Kazza, alle skjønner jo det) tror jeg kanskje støtter linux hvis du bruker wine, eller et annet program, skulle være meget rart hvis det ikke gjorde det. Dc++ har nå tar.gz for linux liggende på sia i alle fall.

(Hvis du spør på linux forumet her på sia får du nok et bedre svar)

-----------------------------------------------------------------------------------

Brukeren av forumet bes om å holde en høflig tone. (...)

 

Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere, eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.

 

Hva er "spam"?

 

Spam omfatter også direkte utskjelling av personer, ofte kalt flaming. Slike tråder fører til utestenging av trådstarteren i en lengre periode, samt at alle brukerne som har postet i tråden får en kortere utestenging. Dette for å hindre at flamere får den oppmerksomheten han søkte etter. Dette gjelder også i vanlige spam-tråder, som er laga for å ødelegge for andre brukere.

 

På grunnlag av dette vil du bli stengt ute i 14 dager. Flaming skal vi ikke ha noe av, og dine uttalelser er LANGT forbi det vi aksepterer. Bruk de 14 dagene til å lese retningslinjene, nettiketteguiden vår samt tenke over hva du trykker fra deg på forumet. En god ide er å tenke på hvordan du hadde likt å få dette slengt i øynene:

 

Din lille idiot! Hva er det som feiler deg, slår mora de deg eller? Nettopp blitt missbrukt av onkel?

 

-moderator yummy-

Lenke til kommentar
"]akk, om de kanskje hadde Linux-forumet på sin gamle plass hadde kanskje fjaeran postet den der istedet for her :shrug:

 

Den saken er vel død og begravet. På tide å se fremover, eller hva? :)

 

Hva skjedde med linuxforumet egentlig? Jeg var uten nett en periode, og der var forumet borte ja...:(

Lenke til kommentar
"]akk, om de kanskje hadde Linux-forumet på sin gamle plass hadde kanskje fjaeran postet den der istedet for her :shrug:

 

Den saken er vel død og begravet. På tide å se fremover, eller hva? :)

 

Hva skjedde med linuxforumet egentlig? Jeg var uten nett en periode, og der var forumet borte ja...:(

 

Det skjedde ikke noe spesielt, det ble bare flyttet. Nå ligger det her.

Lenke til kommentar

unskyld hvis jeg hadde en uhøffelig tone.

Men når man er lat å ikke gidder å lese selv,poster i feil kategori,har skrive feil i emnefeltet,+ at jeg var JÆVELIG overtrøtt.

Så ble det slik som det ble.

 

Linux ble flyttet over til programmvare delen av forumet.

Mente de sa at de fremdeles skulle plassere linux spørsmål på de 10 siste på hw.no men det har jeg sett ingen ting til?

Det har allerede vert en stor diskusjon om hvorfor linux delen ble flyttet..

Personlig syns jeg det var galt, men det spiller veldig liten rolle hvis du tenker deg om.Å zappe innom en ekstra side tar deg ikke mye ekstra tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...